اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هر هفته صورت می‌گیرد؛

شرکت 30 نفر در کلاس‌ آموزشی تاکسیرانی همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: در هر هفته 30 نفر در کلاس‌های آموزشی سازمان تاکسیرانی شرکت می‌کنند.

شرکت 30 نفر در کلاس‌ آموزشی تاکسیرانی همدان
محمدجواد زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کلاس‌های شهرشناسی و آشنایی با قوانین و مقررات برای افراد تازه وارد به ناوگان تاکسیرانی برگزار می‌شود که به صورت روزانه و اجباری است و در هفته به طور میانگین 30 نفر در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.
وی افزود: این در حالی است که ما به دنبال برنامه‌ریزی برای کلاس‌های ضمن خدمت رانندگان هستیم و پیش‌بینی می‌شود که طی شش ماهه دوم سال جاری این کلاس‌ها برگزار شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها اخلاق حرفه‌ای و اطلاعات مورد نیاز رانندگان در طول خدمت به آنها  آموزش داده می‌شود و با راه‌اندازی نظام ارزشیابی رانندگان، شرکت در کلاس‌های ضمن خدمت نیز جزو آیتم‌های ارزشیابی به شمار می‌رود.
وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت ماهانه 300 نفر از رانندگان در این کلاس‌ها شرکت فعال داشته باشند.
زارعی ادامه داد: تعداد تاکسی‌های موجود در همدان ثابت است و این افراد شاغل بر روی تاکسی هستند که زیاد و کم می‌شوند به نحوی که ممکن است بر روی یک تاکسی دو نفر به صورت شیفتی فعالیت کنند و برخی افراد نیز تاکسی خود را فروخته و از این شغل کنار می‌روند، بنابراین ما نیاز داریم تا نفرات جدید کارت شهری را اخذ کرده و آماده به خدمت باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: برنامه‌های هفته دولت سازمان تاکسیرانی در قالب برنامه‌های شهرداری و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای دولت است و ما گزارش عملکرد سازمان تاکسیرانی در دولت نهم و دهم را به اطلاع عموم شهروندان و بازدیدکنندگان می‌رسانیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان در پایان گفت: طرح هوشمند شدن و پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها تاکنون تأمین اعتبار نشده و در صورت تأمین اعتبار، این طرح به مرحله اجرایی می‌رسد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول