اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس:

تولیدات با کیفیت حمایت شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: حمایت از تولید با کیفیت و تشویق تولیدکنندگان به رعایت این امر، ارتقای جایگاه کالای ایرانی را در بازارهای جهانی به دنبال دارد.

تولیدات با کیفیت حمایت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدتقی زمانیان در جلسه دیدار با جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک بزرگ صنعتی شیراز اظهار داشت: باید به مسائل بخش تولید و صنعت نگاه مثبت داشته باشیم و در این زمینه مبنا را بر انجام کار و حل مشکل قرار دهیم چراکه عدم استمرار و تسهیل در چرخه تولید، مانع از حل دیگر مشکلات این بخش میشود.
زمانیان با اشاره به نتایج اقتصادی و اجتماعی حاصل از رونق امر تولید گفت: یاری کردن تولیدکنندگان در زمینه تحقق اهداف ایجاد اشتغال را فراهم میکند و این روند بینیاز کردن کشور از واردات برخی اقلام نیز بسیار موثر است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس با تاکید حمایت از  تولیدکنندگان و صنعتگران فارس اضافه کرد: ایجاد ثروت ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، از دیگر نتایج رونق تولید است که با پایداری بیشتر اشتغال، می‌توانیم بسیاری از معضلات اجتماعی را در جامعه برطرف ‌کنیم.
زمانیان با اشاره به اهمیت تولید کالاهای باکیفیت و مرغوب در این استان خاطرنشان کرد: باید از تولید کالاهای باکیفیت و استاندارد حمایت بیشتری انجام شود چراکه تشویق و ترغیب تولیدکنندگان به رعایت این اصول و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، در ارتقای جایگاه و بازارسازی کالای ایرانی بسیار موثر است.
وی گفت: تولید و صادرات کالای باکیفیت به خارج از کشور یک وظیفه ملی است و دستیابی به این هدف کشور را از استفاده از تکنولوژی و دانش خارجی بینیاز میکند.  
زمانیان ضمن ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و برطرف شدن نیازمندیهای تولیدکنندگان باید فراتر از قانون عمل کنیم تا این روند به افزایش شتاب توسعه فارس منجر شود.
این دیدار با ارائه نظرات جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران  شهرک صنعتی شیراز پایان یافت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول