اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

معاون اول رئیس جمهور:

تخلفات مالی پرونده‌های زمین‌خواری در کشور رقم بسیار بزرگی است

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: ارزش ریالی تخلفات پرونده‌های زمین‌خواری در کشور رقم بسیار بزرگی است و اگر این سرمایه از متخلفین بازگردانده و برای عمران و آبادانی کشور هزینه شود، می تواند تحولی مثبت در کشور ایجاد کند.

تخلفات مالی پرونده‌های زمین‌خواری در کشور رقم بسیار بزرگی است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،‌ محمدرضا رحیمی در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به تخلفات برخی تعاونی‌های مسکن که در گذشته فعال بوده اند اظهار داشت: باید گزارش کاملی از این تخلفات تهیه شود تا پیگیری‌های قضایی آن به شکل ویژه انجام و دست متخلفان از منابع ملی کشور کوتاه شود.
معاون اول رئیس جمهور برآورد ارزش ریالی تخلفات اینگونه پرونده‌های زمین‌خواری در سطح کشور را رقم بسیار بزرگی عنوان کرد و افزود: اگر این سرمایه از متخلفین ستانده و بازگردانده شود و برای عمران و آبادانی کشور هزینه شود، می تواند تحولی مثبت در کشور ایجاد کند.
در این جلسه در ادامه مباحث جلسه گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، توضیحاتی در خصوص تخلفات صورت گرفته در برخی تعاونی‌های فعال در گذشته در محدوده شهر تهران ارائه و مقرر شد گزارش کاملی با جزئیات دقیق از این نوع پرونده‌ها در سطح کشور تهیه و هر چه زودتر ساماندهی و حل و فصل شود.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول