اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت؛

10 میلیارد تومان صرف پروژه‌های نهبندان شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان با اشاره به رشد بالای خدمت‌رسانی و افتتاح پروژه بعد از سال 84 گفت: 10 میلیارد تومان صرف پروژه‌های افتتاحی نهبندان در هفته دولت شده است.

10 میلیارد تومان صرف پروژه‌های نهبندان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در افتتاح پروژه‌های آخرین روز از هفته دولت اظهار داشت: اجرای طرح‌های خوب عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح روستا بیانگر تحقق شعارها و برنامه‌های دولت برای رفع محرومیت در مناطق محروم است.
وی با بیان اینکه این شهرستان در هفته جهاد و هفته دولت امسال دارای بیشترین پروژه در سطح خراسان جنوبی بوده است، تصریح کرد: در هفته دولت امسال نیز تعداد 150 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در نهبندان اجرایی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فرماندار نهبندان افتتاح سالن ورزشی روستای بیچند شهرستان نهبندان را شاخص‌ترین پروژه روستایی هفته دولت خواند که روز گذشته افتتاح شد.
شرافتی اظهار داشت: برای این پروژه بیش از 513 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه این سالن ورزشی در 900 متر مربع ساخته شده است، افزود: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
فرماندار نهبندان اجرای این سالن ورزشی در روستاها را نمادی از عملکرد خوب دولت و تحقق شعارهای دولت کریمه برای محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری دانست و گفت: قبل از انقلاب و در دولت‌های گذشته امکانات و سالن‌های ورزشی تنها در مرکز استان‌ها اجرایی می‌شد اما امروزه این خدمات و طرح‌ها به دورترین نقاط روستایی تسری یافته است.
شرافتی ورزش نهبندان را رو به رشد عنوان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته و جاری به بحث ورزش و تربیت بدنی شهرستان توجه ویژه صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول