اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز محقق شد؛

بهره‌برداری از 4 طرح هادی روستاهای شوش

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در آخرین روز از هفته با برکت دولت، چهار طرح هادی در روستاهای شهرستان شوش به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 طرح هادی روستاهای شوش
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، رئیس بنیاد مسکن این شهرستان پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بهسازی روستایی اظهار داشت: بهسازی روستاهای سن بهادل، الجزایر، سید عباس در بخش شاوور و روستای عبید در بخش فتح‌المبین امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
عبدالحسین نیسی افزود: این پروژه‌ها از سال‌ گذشته آغاز شده‌اند و در سال‌جاری با تخصیص اعتبار مجدد به بهره‌برداری کامل می‌رسند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای احداث این پروژه‌ها اعتبارات بسیار زیادی هزینه شده است، خاطر نشان کرد: برای احداث این پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان شوش بیش از 2 میلیارد و 993 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که افتتاح و بهر‌ه‌برداری از آنها، موجب رونق هر چه بیشتر روستاها و حل مشکلات روستاییان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این شهرستان شوش روستاهای متعددی برای بهسازی در نوبت قرار دارند، گفت: در شهرستان شوش بیش از 82 طرح بهسازی روستایی انجام شده است و باید برای دیگر طرح‌های مصوب نیز اعتباری در نظر گرفته شود تا در نوبت اجرا قرار گیرند.
نیسی بیان کرد: طرح هادی روستاها می‌تواند در ارتقای سطح بهداشت عمومی روستا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد زیرا در طرح‌های هادی احداث جوی و جدول و آسفالت معابر انجام می‌شود و این خود یک مزیت است.
رئیس بنیاد مسکن شوش تاکید کرد: شهرستان شوش با داشتن روستاهای متعدد نیازمند اعتبارات بیشتری در این حوزه است و باید به این منطقه توجه ویژه‌ای شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول