اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

85 درصد راه‌های روستایی مشگین‌شهر آسفالت است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت:‌ به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون 85 درصد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی روستایی مشگین‌شهر آسفالته است.

85 درصد راه‌های روستایی مشگین‌شهر آسفالت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمد‌اوغلی صبح امروز در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در بخش مراد‌لو به مناسبت هفته دولت اظهار داشت:‌ 95 درصد جمعیت شهرستان مشگین‌شهر هم‌اکنون از تلفن ثابت، همراه، خانه بهداشت و فضاهای آموزشی و بیش از 99 درصد روستانشینان مشگین‌شهر از نعمت برق بهره‌مند هستند.
وی بیان داشت:‌ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان علیرغم قدمت و وسعت جزو محروم‌ترین مناطق کشور بود، به طوری که از کمترین خدمات رفاهی نیز برخوردار نبوده است.
این مسئول اضافه کرد:‌ این شهرستان با داشتن 300 آبادی، از کمترین خدمات و زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه آب، برق و راه برخوردار بوده اما با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بسیاری از این مشکلات و معضلات برطرف شده و مشگین‌شهر در مسیر توسعه واقعی گام برمی‌دارد.
محمداوغلی ادامه داد: ‌در شش سال گذشته بیش از 647 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با همت دولت نهم و دهم با سرمایه‌گذاری 183 میلیارد تومان در مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسیده است.
این مسئول اظهار داشت:‌ امسال نیز به میمنت هفته دولت 55 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 96 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و در اختیار اهالی قرار گرفته است تا از این خدمات استفاده کنند.
این مسئول افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی بین شهری مراد‌لو را به عنوان مجهز‌ترین مجتمع بین راهی شمال غرب از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد و گفت:‌ این مجموعه با اعتبار 3 میلیارد و 900 میلیون تومان توسط بخش خصوصی افتتاح شده است.
فرماندار مشگین‌شهر احداث ساختمان حوزه خواهران و امور آب شهرستان مشگین‌شهر را از دیگر پروژه‌های مهم و اساسی اعلام کرد و افزود:‌ از 55 پروژه افتتاح شده، 13 مورد در بخش مراد‌لو، هفت پروژه در بخش مشگین‌شرقی، هشت پروژه در بخش ارشق و بقیه در بخش مرکزی مشگین‌شهر افتتاح شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول