اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محمودآباد:

دولت احمدینژاد در خدمات‌‌رسانی الگوست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد، دولت احمدینژاد را در خدمات‌‌رسانی الگوی مدیریت و مدیران دانست.

دولت احمدینژاد در خدمات‌‌رسانی الگوست
سید باقر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با گرامیداشت هفته دولت از خدمات شایان دولت خدمتگزار تقدیر کرد.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مردم محمودآباد در همه صحنه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیر دارند و این حضور را از شروع انقلاب داشته‌اند ضروری است برای رضایت‌مندی مردم این شهر مسئولان تلاش مضاعفی کنند که در این زمینه فرماندار محمودآباد و مدیران دستگاه‌های اجرایی به جد مشغول خدمت صادقانه به این شهر هستند.
فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد با گرامیداشت یاد سرداران و 425 شهید شهرستان محمودآباد، تمام موفقیت‌های نظام را مدیون خون همین شهدا دانست و بیان داشت: شهدای بزرگ دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر پرچمداران عرصه خدمت و کار بودند و اکنون پس از گذشت چندین سال از شهادت آن بزرگواران شاهد تلاش‌های بی‌وقفه رئیس جمهور ساعی و دولت احمدی‌نژاد هستیم.
طاهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امسال روز قدس در محمودآباد و اثرات مثبت این حضور اشاره کرد و بیان داشت: سخنان گهربار امام راحل همواره در دوران عمر بابرکتشان برای ملت‌های مظلوم امیدبخش بود و چراغ هدایتی برای همه آزادی‌خواهان دنیا شد.
وی تصریح کرد: امام بزرگوار در جمله‌ای فرمودند:« که اگر ملت‌های مسلمان جهان با یکدیگر متحد شوند و هر کدام یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزند اسرائیل را آب خواهد برد».
‌فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد تصریح کرد: وظیفه داریم در مقابل این توصیه حکیمانه و ارزشمند همه ما مسلمانان در سایه وحدت و همدلی به اهداف همه‌گیر شدن اسلام در دنیا نزدیک شویم تا زمینه ظهور آخرین منجی را فراهم کنیم.
طاهری اذعان داشت: امسال نیز شاهد حضور پررنگ و غیر قابل توصیف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک در این این راهپیمایی جهانی بودیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول