اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان اعلام کرد:

فرار سرمایه‌گذاران از منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بلاتکلیفی مدیریت منطقه آزاد اروند سبب فرار سرمایه‌گذاران از این منطقه شده است.

فرار سرمایه‌گذاران از منطقه آزاد اروند
سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: منطقه آزاد اروند با گذشت بیش از سه ماه همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.
وی تعلل در انتخاب مدیریت منطقه آزاد اروند را بیش از همه به ضرر مردم منطقه دانست و بیان کرد: بلاتکلیفی مدیریت منطقه آزاد اروند صدمات و خسارات جبران‌ناپذیری را به شهر وارد می‌کند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: با بررسی‌های انجام شده در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در منطقه متوقف شده‌اند.
وی با اشاره به توافق‌نامه‌های همکاری و سرمایه‌گذاری امضا شده در منطقه آزاد اروند، ادامه داد: تعلل در انتخاب مدیریت جدید برای منطقه آزاد اروند، باعث فرار سرمایه‌گذاران از منطقه می‌شود.
دهدشتی با اشاره به تذکرات و پیگیری‌های متعدد انجام شده در راستای تسریع در انتخاب مدیریت منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: متاسفانه هنوز معلوم نشده که مسئولان مرتبط با مناطق آزاد به چه تدبیر و منطقی در تعیین تکلیف مدیریت منطقه آزاد اروند تعلل می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به خبرهای شنیده شده مبنی بر اینکه مدیرعامل بازداشتی منطقه آزاد اروند در زندان اقدام به امضای برخی اسناد می‌کند، گفت: بی‌تدبیری، بی‌منطقی و تعلل در انتخاب مدیریت منطقه آزاد پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولان مرتبط با مناطق آزاد به‌جای اندیشیدن به خود و نورچشمی‌های خود به فکر مصلحت نظام و مردم باشند.
وی با اشاره به تذکر اخیر در خصوص لغو مرخصی خودروهای پلاک اروند، اظهار داشت: خودروهای پلاک اروند تنها اقدام مثبت و ملموس این منطقه برای مردم بود که متاسفانه باوجود فرارسیدن فصل تابستان همچنان از سفر با خودروهای خود محروم هستند.
دهدشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه به‌واسطه برخی خودروهای مناطق آزاد توسط نورچشمی‌ها به‌دلیل عدم کنترل امروزه شاهد لغو مرخصی خودروهای پلاک مناطق آزاد کشور هستیم.
وی افزود: در راستای اصلاح یا لغو بخش‌نامه صادر شده قول‌های مساعدی داده شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک و قبل از پایان تابستان محقق شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت منطقه آزاد اروند در راستای احیای مجدد این منطقه اقدام کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول