اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره‌برداری از 12 پروژه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از بهره‌برداری 12 پروژه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و جایگاه‌های‌‌‌ CNG خبر داد.

بهره‌برداری از 12 پروژه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ولی‌الله دینی اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری، 30 هزار و 900 اشتراک‌پذیری شهری و روستایی با اجرای 281 کیلومتر شبکه گازرسانی انجام پذیرفته است.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ‌گاز 46 روستا و همچنین 12 پروژه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، جایگاه‌های C.N.G و ساختمان اداری در هفته دولت، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها را حدود 113 میلیارد ریال اعلام داشت.
دینی افزود: تاکنون 126 جایگاه CNG فعال در سطح استان وجود دارد و امکان بررسی تقاضاهای جدید به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استان موجود است.
این مقام مسئول شرکت گاز تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 251 روستا در سطح استان در مرحله اجرا قرار داشته که با اتمام این پروژه های گازرسانی، تعداد روستاهای گازدار به یک هزار و 200 مورد خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: تا پایان سال‌جاری تمام شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
وی اظهار داشت: پروژه‌های گازرسانی به بخش‌های صنعتی استان در راستای بهبود زیرساخت‌های اقتصادی استان با شتاب بالایی ادامه دارد، به طوری که عملکرد گازرسانی به صنایع در سال‌جاری سه برابر آمار مشابه در سال قبل بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول