اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

تجارت در سیستان و بلوچستان در حال رشد است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تجارت و بازرگانی با توجه به افزایش مبادلات تجاری و تلاش هیئت‌های بازرگانی در سیستان و بلوچستان در حال رشد است.

تجارت در سیستان و بلوچستان در حال رشد است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد در دیدار با رئیس سازمان بازرگانی و اصناف، تجار و بازرگانان سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش‌های انجام شده و همت جمعی برای رشد و بالندگی این بخش مهم اقتصادی اظهار داشت: دولت با فراهم آوردن زیرساخت‌های  تجاری به ویژه افتتاح خطوط راه آهن، احداث ‌جاده‌های ترانزیتی و قرار گرفتن در مسیر بازرگانی اکو و کریدورهای شمال ـ جنوب فرصت لازم و بی نظیری برای توسعه صادرات در این خطه از میهن و استانمان به خوبی فراهم کرده است.
‌وی صادرات  800 میلیون دلار کالا در سال گذشته و 124 میلیون دلار در ‌پنج ماه نخست امسال را نشان از قابلیت و توانمندی‌های تجاری و بازرگانی سیستان و بلوچستان دانست.
‌رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان نیز با ارائه گزارشی اعلام کرد: صادرات استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد رشد داشته و این استان در زمینه اعزام و پذیرش ‌هیئت‌های تجارت پنجمین استان کشور است.
‌ایرج حسن‌پور افزود: امسال 15 هزار تن کالا به ارزش 20 میلیون دلار به کشورهای همسایه و عمان صادر شده است.
انتهای پیام/م30‌
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول