اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

کاهش جرائم امنیتی در جنوب شرق کشور

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کاهش جرایم امنیتی در جنوب شرق کشور حاصل هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط است.

کاهش جرائم امنیتی در جنوب شرق کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان ‌و‌ بلوچستان، علی محمد آزاد در دیدار با فرماندهان و مدیران ستادی نیروی انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان از موفقیت‌ها و تلاش‌های انجام شده ماموران انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و برخورد با مخلان امنیت عمومی قدردانی کرد.
وی کاهش جرایم امنیتی در جنوب شرق کشور را حاصل هماهنگی و همکاری خوب مردم، هوشیاری مأموران و هماهنگی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط سیاسی، امنیتی، انتظامی و فرهنگی دانست و بر این وحدت رویه تأکید کرد.
استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه نیروی انتظامی ویترین نظام است، افزود: ‌طی دو سال اخیر شاهد موفقیت‌های روز‌افزون این نیرو در همه بخش‌های امنیتی و اجتماعی بوده‌ایم.
رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی، اقلیمی و برون مرزی خاص این استان تصریح کرد: علاوه بر حضور نیروهای ناتو و حمایت آنها از گروه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی، اشرار، گروه‌های تروریستی در کشورهای همسایه و تقویت مافیای مواد مخدر در آن سوی باعث شده که سالانه بیش از 7 هزار تن مواد مخدر تولیدی افغانستان به داخل ایران وارد شود.
آزاد افزود: شرایط خدمت در سیستان و بلوچستان به لحاظ ویژگیهای جغرافیایی و امنیتی متمایز با سایر استان‌های کشور متمایز بوده و به مرتب از حساسیت بیشتری برخوردار است.
وی با تأکید بر اینکه توسعه پایدار در گرو امنیت است، افزود:در این راستا تمامی مدیران ذی‌ربط تلاش کنند و امروز نیز در سایه امنیت شاهد توسعه روز افزون بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و مراکز آموزش عالی این استان هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: سیستان و بلوچستان علاوه بر برخورد با کاروان‌های قاچاق مواد مخدر و بازماندگان گروهکهای شرارت، بازخورد جرایمی از قبیل گروگان‌گیری و قاچاق سوخت مرتبط با استان‌های دیگر را نیز متحمل میشود.
در این دیدار معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با تقدیر از استاندار در حمایت از این نیرو اعلام کرد: طی یک سال گذشته جرائم امنیتی در سیستان و بلوچستان 32 درصد کاهش داشته است.
احمد طاهری افزود: طی هفته گذشته 15 تن از عوامل گروگانگیری در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول