اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد:

عضویت صنعتگران قزوینی در اتحادیه تولیدکنندگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: صنعتگران قزوینی در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع ‌دستی عضو می‌شوند.

عضویت صنعتگران قزوینی در اتحادیه تولیدکنندگان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اسدالله بیرانوند بیان کرد: بر اساس فراخوان عضویت افراد حقیقی و حقوقی در اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنایع ‌دستی، هنرمندان و صنعتگران استان قزوین در این اتحادیه عضو میشوند.
وی ادامه داد: به منظور ساماندهی تولید و توسعه صادرات صنایع‌دستی، فراهم‌ کردن امکان بهره‌برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری، تولید و انتقال تجربیات علمی و عملی، افراد حقیقی و حقوقی فعال در صنایع‌ دستی استان می‌توانند در اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنایع ‌دستی که اقدام به عضوگیری کرده است، شرکت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به مزایای عضویت در این اتحادیه اشاره کرد و افزود: عضویت هنرمندان و صنعتگران استان در اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان سبب ساماندهی بهتر تولید، ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به هنرمندان و بازاریابی جهانی و افزایش صادرات، همچنین مشارکت گروهی در تصویب قوانین مرتبط با صادرات صنایع‌دستی، ارتباط با بانک‌ها و فراهم‌‌سازی تسهیلات میشود.
وی یادآور شد: عضویت هنرمندان و تشکل‌های واجد شرایط مرتبط با صنایع‌دستی استان می‌تواند در رونق این صنعت نوین موثر باشد.
بیرانوند اظهار کرد: با توجه به قوانین و مقررات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، واریز مبلغ یک میلیون ریال به عنوان ورودیه و مبلغ یک میلیون ریال نیز به عنوان حق عضویت در این اتحادیه برای سال 90 تصویب شده است که همه علاقمندان میتوانند با رعایت موارد ذکر شده در این اتحادیه عضو شوند.
وی تصریح کرد: شرایط عضویت در این اتحادیه داشتن تبعیت ایرانی، تدین به یکی از ادیان رسمی، داشتن کارت معتبر عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و داشتن سابقه صادراتی با اسناد معتبر و دارا بودن پروانه شناسایی تولید از معاونت صنایع‌دستی برای تولیدکنندگان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول