اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری 870 میلیون تومانی محقق شد:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دابودشت مازندران

خبرگزاری فارس: با اعتبار870 میلیون تومان دو پروژه عمرانی از سوی شهرداری دابودشت شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دابودشت مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شامگاه ششمین روز از هفته دولت پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی بهار به طول یک هزار و 150 متر و دوربرگردان شهر دابودشت به بهره‌برداری رسید.
فرماندار آمل در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بخش دابودشت نبود همین دوربرگردان‌ها بود، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم در این روز محقق شده است.
یدالله اکبرزاده افزود: برای احداث این پروژه مجموعه شهرستان همکاری داشته و از هیچ کوششی برای رفع دغدغه‌های مردم غفلت نکرده است.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از کمکهای مجموعه شهرستان به شهرداری کوچک توجه یکسان به این شهرداریها در اختصاص اعتبارات بوده است، گفت: به دلیل اینکه این شهرداریها از درآمدهای کمی برخوردار هستند برای شهرداری گزنک، رینه و دابودشت 250 میلیون تومان اعتبار شهرستانی در نظر گرفته شده است.
فرماندار آمل ابراز امیدواری کرد این اعتبارات بتواند برای اجرای پروژه‌های مهم در شهرهای آمل موثر باشد.
مسئول واحد فنی شهرداری دابودشت نیز در این مراسم درباره مشخصات فنی این دو پروژه اظهار داشت: برای زیرسازی و آسفالت خیابان بهار و احداث جدول در این مسیر 400 میلیون تومان هزینه زیرسازی، 70 میلیون تومان جدول‌سازی هزینه شده است.
سعید علیزاده گفت: برای آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌های حاشیه‌ای این خیابان به طول 17هزار متر نیز 300میلیون تومان هزینه شده است.
وی تصریح کرد: پروژه دوربرگردان نیز به طول 2 هزار و 500 متر به انجام شده که برای این پروژه احداث جدول، خاکریزی، فضای سبز و تاسیسات اجرایی شده است.
 انتهای ‌پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول