اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مزدوران ضدانقلاب 11 هزار شخصیت‌ برجسته ایرانی را ترور کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: 11 هزار نفر از برجسته‌‌ترین شخصیت‌ها و جوانان کشور توسط مزدوران منافق ضدانقلاب ترور شدند و به شهادت رسیدند.

مزدوران ضدانقلاب 11 هزار شخصیت‌ برجسته ایرانی را ترور کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی شامگاه دوشنبه در یادواره شهید محمدجواد باهنر در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنران شهدای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه شهید باهنر در پنج سالگی وارد مکتب‌خانه شد، بیان کرد: حضور در مکتبخانه و توسل به قرآن کریم ریشه موفقیت این شهید است.
کمالی با اشاره به اینکه شهید محمدجواد باهنر در 11 سالگی روانه حوزه علمیه شد، اذعان کرد: در سخت‌ترین شرایط و در حالی که محرومیت‌های بسیاری گریبانگیر شهید باهنر بود، وی توانست علاوه بر تحصیل درس‌های حوزوی، دکترای معارف اسلامی را اخذ کند.
کمالی تصریح کرد: انسانی که اراده داشته باشد و بر اساس ایمان و تلاش زندگی کند در سایه سختیها میتواند به درجه‌های بالای علمی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی و در نهایت به بالاترین درجه آفرینش یعنی شهادت دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان و نونهالان باید از زندگی شهید باهنر درس آموزند و با اراده‌های پولادین قله‌های سعادت و پیشرفت را فتح کنند.
کمالی با بیان اینکه جامعه اسلامی به نیروهای علمی برای مقابله با جنگ نرم نیاز دارد، عنوان کرد:‌ اگر دیروز سرداران ما برای دفاع حق علیه باطل در جنگ حضور داشتند، امروز جنگ اکبر است، زیرا تمام قدرت غرب با بهره‌گیری از رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای برای نابودی جامعه اسلامی و جوانان مسلمان برنامه‌ریزی میکند.
وی اذعان کرد: الهام از زندگی چهره‌هایی فرهیخته‌ای چون شهید باهنر میتواند اسوه‌ای برای آیندگان و ساختن آینده‌ای محکم باشد.
کمالی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پس از پیامبران بزرگ‌ترین انقلاب را محقق کرد، افزود: اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت‌های ملت ایران است.
وی ایران را مستقل‌ترین و آزادترین کشور برشمرد و تصریح کرد: آزادی واقعی بر اساس آیه‌های قرآن کریم معنا پیدا میکند.
کمالی بیان کرد: 11 هزار نفر از برجسته‌‌ترین شخصیت‌ها و جوانان کشور توسط مزدوران منافق ضدانقلاب به شهادت رسیدند.
به گزارش فارس، پخش نماهنگ و قرائت یک جزء از قرآن کریم از دیگر برنامه‌های یادواره شهید رجایی بود که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در محل حسینیه ثارالله برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول