اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور روستایی استان بوشهر خبر داد:

افتتاح 200 پروژه روستایی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور روستایی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت 200 پروژه با اعتباری به مبلغ 300 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح 200 پروژه روستایی در استان بوشهر
حسین عالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهرم، اظهار داشت: در احداث و توسعه زیرساخت‌های روستایی کشور در دولت نهم و دهم گام‌های موثری برداشته شده که شاهد این رشد چشمگیر در روستاهای استان بوشهر نیز بوده‌ایم.
وی به بخشی از این خدمات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در 400 روستای بالای 20 خانوار استان به صورت 100 درصد از شبکه برق، خدمات بهداشت و درمان و شبکه مخابرات برخوردارند.
عالی نژاد ادامه داد: در سایر زیرساخت‌ها نیز رشد مطلوبی در روستاهای استان داشته‌ایم و شبکه آبرسانی 98 درصد، راه دسترسی مناسب 95 درصد و اجرای طرح هادی در 96 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار اجرا شده است.
وی در ارتباط با پروژه‌های هفته دولت در استان نیز اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت 200 پروژه با اعتباری به مبلغ 300 میلیارد ریال افتتاح شده که نشان از توجه دولت خدمتگزار به مناطق محروم و دور افتاده کشور به منظور تحقق عدالت اجتماعی است.
مدیر کل روستایی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد از جمعیت شهرستان تنگستان روستایی است حدود 21 درصد از مجموع پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در تنگستان بوده است.
وی با بیان اینکه تاسیس دهیاری‌ها در روند توسعه روستاها نقش اساسی ایفا کرده عنوان داشت: از سال گذشته تا کنون 31 دهیاری در استان بوشهر احداث، تکمیل و تجهیز شده و یا در دست اقدام است.
عالی‌نژاد همچنین بیان داشت: در هفته دولت نیز همزمان با افتتاح دهیاری روستای بنه گز 38 دهیاری در استان افتتاح و 14 دهیاری نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی در ارتباط با توسعه دهیاری‌ها نیز افزود: مجوز 42 دهیاری نیز ابلاغ شده که با تاسیس این دهیاری‌ها شمار دهیاری‌های استان به 265 عدد میرسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول