اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

پاسخگویی بهترین راه برطرف شدن مشکلات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: پاسخگویی بهترین راه برطرف شدن مشکلات است و کتمان و وقت تلف کردن، مشکلات را زیادتر میکند که باید با تعامل یکدیگر این مسئله را نیز برطرف کرد.

پاسخگویی بهترین راه برطرف شدن مشکلات است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌‌الاسلام سید جواد موسوی شامگاه دوشنبه در شورای اداری استان کرمان که با حضور مسئولان روابط عمومی تشکیل شد، اظهار داشت: برای انعکاس بهتر خدمات در بخش‌‌‌‌‌های مختلف استان فرمی به روابط عمومیها ارائه شد.
وی منشأ خبرسازی و اطلاع‌رسانی را روابط عمومیها دانست و افزود: وظیفه اصلی بر دوش روابط عمومیها قرار دارد و صدا و سیما تنها رابط میان مولد و بهره‌بردار خبر است.
موسوی با گلایه از اینکه در برخی از دستگا‌ها سکوت خبری حاکم است، تصریح کرد: روابط عمومیها باید تلاش کنند تا در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به واکنش‌های غیرمنطقی در برابر برخی اخبار بیان کرد: بهترین عمل در این مواقع پذیرفتن مشکل و تلاش برای برطرف کردن آن است.
موسوی بیان کرد: نباید با عدم پرداخت مناسب فرصت را برای رقبای بیگانه فراهم آورد تا آنها با استفاده از این سوژه‌ها کلیت نظام را زیر سؤال ببرند.
وی کشور ایران را از نظر اطلاع‌رسانی آزادترین کشور ذکر کرد و گفت: کشور ایران این ظرفیت را در درون خود ایجاد کرده است تا همه مسائل را در درون خود مطرح و برطرف کند.
موسوی سرعت، صداقت و جذابیت را از جمله ویژگیهای اساسی یک خبر خواند و خاطرنشان کرد: اگر خوب اطلاع‌رسانی شود، قضاوت مردم واقعی و صحیح است.
وی با تأکید بر اینکه همیشه نمیتوان با عینک مثبت به قضایا نگاه کرد و اذعان داشت: باید برای اعتمادسازی مردم مشکلاتی را که برای آنان ملموس است، عنوان و برطرف شود.
موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: اگر صرفا نکات مثبت ذکر شود، آسیب‌پذیر و اگر صرفا نکات منفی اطلاع‌رسانی شود، تضعیف‌کننده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان دوربین صدا و سیما را محرم و چشم نظام دانست و بیان کرد: تمام فیلم‌ها به معنای پخش نیست و هیچ کاری توسط این سازمان در راستای تضعیف نظام صورت نمیگیرد.
وی صدا و سیما را بازوی مدیران اجرایی استان خواند و افزود: تلاش این سازمان بر این است که حامی دستگاه‌های اجرایی باشد و تلاش‌ها و خدمات آنها را تقویت کند.
موسوی پاسخگویی را بهترین راه بر طرف شدن مشکلات عنوان و تصریح کرد: کتمان و وقت تلف کردن، مشکلات را زیادتر میکند که باید با تعامل یکدیگر این مسئله را نیز برطرف کرد.
وی خواستار تقویت خبرنگاران شهرستان‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی استان شد و بیان کرد: این به معنای به‌کارگیری آنها در روابط عمومیها نیست بلکه تنها خواستار حمایت از آنها هستیم.
موسوی با اشاره به 20 ساعته شدن شبکه استانی مرکز کرمان بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا خدمات و فعالیت‌های دولت را با شفافیت کامل انعکاس دهیم.
وی با ارائه پیشنهاد تشکیل گروه خبری تولیدی قوی در تمام دستگاه‌ها با مشارکت صدا و سیما گفت: این امر به چرخه کار این دستگاه‌ها کمک بسیار شایانی میکند.
موسوی با اشاره به توسعه شبکه فیبر نوری در استان خاطرنشان کرد: این ظرفیت وجود دارد تا همه سالن‌های مهم و فضاهای پرجمعیت شهر کرمان به دوربین‌های حرفه‌ای مداربسته مجهز شوند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول