اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

دست زدن به اقدامات تروریستی نشانه استیصال ضدانقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به برخی اقدامات تروریستی سال‌های اخیر در کشور و به ویژه در مناطق کردنشین، آن را نشانه اوج استیصال و ناامیدی استکبار خواند.

دست زدن به اقدامات تروریستی نشانه استیصال ضدانقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت شهیدان ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی اظهار داشت: جایگاه این دو شهید بزرگوار به دلیل نقش بسیار ارزنده و موثری که در هدایت و ارشاد دینی مردم استان داشتند، در نزد پروردگار بسیار رفیع و بلند است.
وی افزود: بزرگ‌ترین و بهترین مانع در مقابل نفوذ تفکرات الحادی و مسموم در میان مردم و به ویژه جوانان، آشنایی با سیره این عزیزان و شناساندن و نشر هر چه بهتر آراء و نظرات، اهداف متعالی و راه شهیدان بزرگواری چون ماموستا شیخ‌الاسلام و عالی به جامعه است.
شهبازی ادامه داد: اقدامات کور تروریستی جز مشخص کردن ماهیت غیردینی و غیراسلامی عاملان آن و برداشتن نقاب تزویر و ریا از صورت دشمنان انقلاب و نظام اسلامی چیز دیگری در پی ندارد چرا که ملت شریف ایران و به ویژه مردم کرد در این مقطع زمانی بیش از هر زمان دیگری بیدار هستند.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه در راه خدا، در بهترین ماه خدا و در لیالی قدر آرزوی هر انسان خداجویی است و دشمنان اسلام بایستی بدانند که ترور عالمان دینی به هدف ضربه زدن به اعتقادات دینی مردم راه به جایی نخواهد برد چرا که این شهیدان با نثار خون خود پیام هوشیاری و بیداری در مقابل توطئه‌های دشمنان دین را سر داده‌اند.
شهبازی در پایان صدور پیام تسلیت از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت این دو عالم ربانی را نشانه اوج علاقه معظم‌له به مردم استان کردستان، علمای اهل سنت و جایگاه الهی و رفیع شهیدان دانست.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول