اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار خواستار شد:

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریدونکنار خواستار تعیین تکلیف زودتر و مهندسی شده پروژه‌های عمرانی در این شهرستان شد.

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی در فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی کار آسانی نیست و باید افرادی با تخصص و تعهد وارد حوزه مدیریتی کشور شوند.
وی جایگاه‌های مدیریتی را امانت دانست و افزود: همه فعالیت‌های کوچک و بزرگ باید مورد بررسی قرار گرفته و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید بدون تخصص و آگاهی پیرامون حوزه مدیریتی کار کنند.
امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: عدم تعهد از مهم‌ترین دلایل پس‌رفت در جامعه اسلامی است که نباید به ادارات و نهادهای ما رخنه کنند.
این مسئول با اشاره به سختی کار و ارائه خدمات در مناطق روستایی بیان داشت: بخشداری باید با ورود به موقع، برنامه‌ریزی شده و قاطع از حق روستانشینان دفاع کرده و پل ارتباطی دولت و مردم باشند.
جلالی با تاکید بر لزوم تعیین و تکلیف پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در سطح شهر و روستاهای شهرستان فریدونکنار همچنین خواستار گسترش فعالیت‌های تخصصی در بیمارستان امام خمینی (ره)، اتمام طرح کمربندی جنوبی و غربی، ساخت شهرک صنعتی، کتابخانه عمومی استانداردها و ساماندهی سواحل در منطقه شد.
به گفته امام جمعه فریدونکنار استقلال و استمرار ادارات و نهادهای حکومتی نیز از خواسته‌های به‌جا و دیرینه مردم منطقه است که به‌طور یقین گام مؤثر در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان محسوب می‌شود.
جلالی در پایان اذعان داشت: مهم نیست که برخی افراد فعالیت‌های بخشی و شهرستانی را کوچک بشمارند و باید در همین جهت مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم برای عمران و آبادانی شهرستان فریدونکنار در مسیر تحقق سند چشم انداز 20 ساله نظام کوشا باشند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول