اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی جاری شدن سیل؛

جاده‌های منتهی به دهستان ولوپی سوادکوه مسدود شد

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی سوادکوه گفت: جاری شدن سیل در سوادکوه که پس از بارش شدید باران اتفاق افتاد، موجب قطع ارتباط روستاهای دهستان ولوپی در این شهرستان شد.

جاده‌های منتهی به دهستان ولوپی سوادکوه مسدود شد
حسن امیری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بارش شدید باران تابستانه موجب جاری شدن سیل در سوادکوه شده است، افزود: جاری شدن سیل در سوادکوه خساراتی را به بار آورده است.
بخشدار مرکزی سوادکوه از مسدود شدن جاده‌های منتهی به دهستان ولوپی سوادکوه خبر داد و گفت: تلاش برای بازگشایی جاده‌های منتهی به دهستان ولوپی و روستاهای این منطقه در حال انجام است.
وی به گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در انتهای این دهستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با بسیج امکانات خود در حال رفع مشکل هستند.
بخشدار مرکزی سوادکوه به تخریب جاده‌های کناره رودخانه تالار در دهستان ولوپی و شهر زیراب و روستاهای مسیر اشاره کرد و افزود: بخشی از کناره‌های مسیر منتهی به بخش شمالی شهرستان سوادکوه تخریب شده است.
امیری با بیان این مطلب که خسارت جانی برای این سیل گزارش نشده است، افزود: برآورد هزینه خسارات به وجود آمده این سیل اعلام میشود.
بخشدار مرکزی سوادکوه از استقرار لودر، بولدوزر و ماشین‌ها و تجهیزات دیگر برای امداد‌رسانی و بازگشایی مسیر خبر داد و افزود: از همه مسافران و بومی‌های منطقه می‌خواهیم با رعایت نکات ایمنی تا حد امکان از رودخانه‌ها و مسیرهای سیلابی فاصله بگیرند.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول