اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران خبر داد:

افزایش سرانه بودجه شهرداری‌های مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: سرانه بودجه شهرداری‌های سطح این استان از حدود 150 هزار تومان سال‌های گذشته به 200 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

افزایش سرانه بودجه شهرداری‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ساختمان جدید آتش‌نشانی و مدیریت بحران نوشهر به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران در این مراسم گفت: مدیران شهری در تنظیم برنامه‌های سالانه، سند چشم‌انداز توسعه کشور را مدنظر قرار دهند.
سید یونس حسینی تصریح کرد: در همه شهرستان‌های استان ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس تقویت و احیا شده است.
وی با اشاره به نهضت آسفالت‌سازی در شهرهای مازندران خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد از شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت استان نهضت آسفالت‌سازی خود را به پایان رسانده‌اند.
حسینی با اشاره به سرانه بودجه شهرداری‌های سطح استان در سال‌های 88 و 89 بیان داشت: این سرانه به ازای هر شهروند مازندرانی در سال 88، 147 هزار تومان و در سال 89، 174 هزار تومان بوده که این آمار در سال 90 به مبلغ 200 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
این مسئول همچنین با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در اختصاص تجهیزات موتوری مدرن برای آتش‌نشانی‌های استان ادامه داد: 29 جایگاه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در مازندران با اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی تجهیز امکانات شده‌اند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: برای پنج شهر مازندران از جمله شهر جدید پول ماشین‌آلات اطفای حریق تحویل شد.
وی همچنین از آزمون و جذب نیروی انسانی در سازمان شهرداری‌های کشور طی سه ماه آینده خبر داد و عنوان کرد: این آزمون در همه شهرداری‌های استان و زیر نظر استانداری برگزار می‌شود.
شهردار شهر ساحلی نوشهر نیز متذکر شد: این ساختمان در زمین یک هزار و 800  متر مربع و زیربنای یکهزار و 50 متر با هزینه‌ای بیش از 550 میلیون تومان به اجرا درآمده و به بهره‌برداری رسید.
علی امانی ادامه داد: سعی بر آن داریم با خریداری 5 هزار متر در ضلع شرقی نسبت به توسعه حریم آتش نشانی اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: در این پروژه مرکز آموزش آتش‌نشانی و ستاد مدیریت بحران نیز در نظر گرفته شده است.
شهردار نوشهر در پایان اذعان داشت: باید امکانات ایمنی مردم به ویژه در شهر گردشگری فراهم شود. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول