اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چاراویماق خبر داد:

کشف 2200 ثوب انواع پوشاک خارجی در چاراویماق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چاراویماق از کشف 2 هزار و 216 ثوب انواع پوشاک قاچاق خارجی در این شهرستان خبر داد.

کشف 2200 ثوب انواع پوشاک خارجی در چاراویماق
هاشم شعفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاراویماق اظهار داشت: محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال به مقصد تهران در آزاد راه پیامبر اعظم کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق اقلام ممنوعه، عوامل پلیس آگاهی شهرستان چاراویماق حین کنترل خودروها در آزاد راه پیامبر اعظم به یک دستگاه خودروی کامیون به ظن داشتن کالای قاچاق مشکوک و دستور ایست صادر میکنند.
شعفی ادامه داد: عوامل انتظامی پس از متوقف کردن خودرو به رانندگی «حسین-ر» آن را  برای بررسی به ستاد انتظامی انتقال داده و در بازرسی از خودرو 2 هزار و 216 ثوب انواع پوشاک قاچاق خارجی که شامل انواع لباس مردانه و زنانه و شلوار لی و... بود، کشف کردند.
شعفی اظهار داشت: متهم حین توقیف خودرو مبادرت به پیشنهاد 10 میلیون ریال رشوه به ماموران پلیس در حال انجام وظیفه کرد که مبلغ فوق اخذ و ضمیمه پرونده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که کالای مکشوفه را از شهرستان مرند بارگیری و به مقصد تهران حمل میکرد، از این رو در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و مشارالیه تحویل دادسرا شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول