اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارنامه 5 ماهه پلیس هرمزگان مشاهده می‌شود؛

کشف 17 تن مواد و دستگیری 1500 قاچاقچی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری تعداد هزار و 534 نفر توزیع‌کننده و عناصر فعال در قاچاق مواد و کشف 17 تن و 572 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان طی پنج ماهه نخست سال خبر داد.

کشف 17 تن مواد و دستگیری 1500 قاچاقچی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌محمدعلی آخوندی ‌در نشست تشریح عملکرد، اقدامات و کشفیات مواد مخدر در استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی استان با انجام فعالیت شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های متعدد تشدید مقابله با ورود و قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در مدت پنج ماهه نخست سال جاری موفق شدند تعداد 70 باند کوچک و بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و بعضا برخی را با عملیات و درگیری مسلحانه متلاشی کنند.
وی افزود: در این مدت با تلاش همه‌جانبه مأموران، 314 دستگاه خوردو سبک و سنگین حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف و تعداد هزار و 534 نفر عوامل و عناصر تهیه و توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر و 17 تن و 572 کیلوگرم انواع موادمخدر و 14 قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، از مجموع مواد مخدر مکشوفه در 5 ماهه اول سال جاری را 12 هزار و 526 کیلو و 975 گرم تریاک، 4 هزار و 149 کیلو و 647 گرم حشیش و مابقی را سایر مواد مخدر عنوان کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول