اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آماده‌سازی 42 کیلومتر دیگر از بزرگراه بندرعباس سیرجان؛

صادقی: بزرگراه بندرعباس سیرجان تا پایان سال تحویل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره‌برداری از 42 کیلومتر دیگر از محور بندرعباس سیرجان از اتمام این کامل این پروه تا پایان سال جاری خبر داد.

صادقی: بزرگراه بندرعباس سیرجان تا پایان سال تحویل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد صادقی ‌در مراسم بهره‌برداری از 42 کیلومتر دیگر از بزرگراه بندرعباس سیرجان با بیان اینکه تاکنون 260 کیلومتر یعنی 80 درصد از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده است، تمام تلاش اداره راه و ترابری در دو ناحیه هرمزگان و کرمان در این است که تا پایان سال ‌جاری، بزرگراه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه طول محور بندرعباس سیرجان حدود 320 کیلومتر است، محور بندرعباس سیرجان را از مهم‌ترین محورهای جنوبی کشور و داری اهمیت بین‌المللی در منطقه خواند.
مدیر‌عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: طبق مصوبه دولت در سال 84 مصوب شد بزرگراه بندرعباس سیرجان به عنوان  شاهرگ حیاتی حمل و نقل کشور در کوتاه‌ترین زمان ساخته و به بهره‌برداری برسد.
وی احداث و تکمیل این پروژه را از خدمات دولت نهم و دهم دانست و عنوان کرد: سعی دولت آبادانی در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کشور است.
صادقی از بهره‌برداری از ‌‌هزار و 575 کیلومتر طرح‌های مختلف راه‌سازی و ریلی در قالب آزادراه و بزرگراه با اعتبار 13 هزار و 780 میلیارد ریال در سراسر کشور خبر داد.
طی این مراسم استاندار هرمزگان نیز گفت: 42 کیلومتر از بزرگراه بندرعباس سیرجان با اعتبار 210 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
حسین هاشمی‌تختی با اشاره به کاهش حجم ترافیکی در این محور بیان کرد: این امر موجب روان شدن ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای میشود.
وی افزود‌: با تکمیل این محور علاوه بر تاثیر بر بعد اقتصادی موجب افزایش امنیت نیز می‌شود.
عالی‌ترین مقام دولتی در هرمزگان با بیان اینکه در حاجی‌آباد به مناسبت هفته دولت 24 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: اعتبار این 24 پروژه بالغ بر 260 میلیارد ریال است.
هاشمی‌تختی از افتتاح هشت پروژه به صورت نمادین در شهرستان حاجی‌آباد خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در قالب راهسازی، انرژی، مسکن و... است.
بخش اعظمی از بزرگراه بندرعباس سیرجان در محدوده شهرستان حاجی‌آباد ایجاد شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول