اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار دشتستان خبر داد:

راه‌اندازی 20 تشکل کارگری در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار دشتستان از راه‌اندازی 20 تشکل کارگری و کارفرمایی در دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی 20 تشکل کارگری در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیامک وطن‌خواه در نشست با نمایندگان جامعه کارگری در دشتستان اظهار داشت: دفاع از حقوق کارگران و کارفرمایان و ارائه خدمات و تسهیلات بهینه به این قشر در دستور کار اداره کار قرار دارد و تلاش داریم بیشترین خدمات را ارائه دهیم.
وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با جدیت توسط مسئولان و متولیان امور دنبال میشود و مدیرکل کار استان بوشهر و فرماندار دشتستان اهتمام ویژه‌ای برای رفع بیکاری جوانان دشتستان دارند.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: برای اشتغال افراد تحصیل‌کرده و جوانان آماده به کار نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌ایم و در تابستان امسال شاهد برپایی دوره‌های آموزشی در رشته‌های آرماتوربند و داربست‌بند در دشتستان بودیم که با همکاری سازمان منطقه ویژه و اداره کل فنی و حرفه‌ای انجام شد.
وطن‌خواه تصریح کرد: اجرای قانون اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی، امر مهمی است و کمک شایان‌توجهی به رفع معضل بیکاری در بسیاری از شهرستان‌های استان میشود.
رئیس اداره کار دشتستان از راه‌اندازی 20 تشکل کارگری و کارفرمایی در دشتستان خبر داد و افزود: در 5 ماهه نخست سال جاری تعداد 20 تشکل کارگری و کارفرمایی در دشتستان راه‌اندازی شده است.
وطن‌خواه اذعان داشت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند و تلاش داریم تسهیلات مورد نیاز را به این عزیزان ارائه کنیم.
کارشناس تشکلات کارگری و کارفرمایی اداره کار و امور اجتماعی دشتستان نیز اظهار داشت: راه‌اندازی 20 تشکل کارگری و کارفرمایی در دشتستان امری مهم است و در واقع این آمار در نوع خود بیسابقه است و تاکنون برای 12 تشکل نیز اعتبارنامه صادر و تحویل شده است.
رضا صدیق افزود: این تشکلات شامل شورای اسلامی کار با تعداد چهار شورا و نماینده کارگران با تعداد 16 تشکل است.
وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی منظم و پیگیری مستمر و جدی از مؤلفه‌های مهم در دستیابی به این موفقیت بوده است.
صدیق گفت: ارتباط بیشتر تشکل‌ها در موفقیت آنها بسیار اثربخش است و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول