اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف 335 کیلوگرم مواد ‌مخدر در هرمزگان؛

انهدام باند بزرگ انتقال مواد مخدر به تهران

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف 335 کیلو و 365 گرم حشیش و تریاک طی سه عملیات جداگانه در روز گذشته و انهدام یک باند سراسری توزیع مواد مخدر در کشور خبر داد.

انهدام باند بزرگ انتقال مواد مخدر به تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس خدادادزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجیآباد با انجام کار اطلاعاتی بامداد روز گذشته از تردد یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر مطلع و بلافاصله به محل و مسیر تردد خودرو واقع در محور گهکم به داراب فارس اعزام شدند.
وی افزود: مأموران پس از گشت‌زنی غیر‌محسوس و تعقیب و مراقبت‌های لازم نهایتا خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و مسیر خودرو را مسدود که راننده خودرو با انجام حرکات مارپیچ خودرو و ماموران را از جاده منحرف و بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار‌دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز، خودرو متوقف و دو نفر دستگیر و در بازرسی از خودرو 182 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و ضبط شد.
جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان خاطر‌نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی دیگر با انجام کار وسیع اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی فردی معلوم و ایادیش که به صورت گسترده در سطح استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و تهران مبادرت به دپو، حمل و خرید و فروش مواد مخدر میکردند با انجام سه ماه تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی نهایتا منزل و مخفیگاه سرکرده باند را در بندرعباس شناسایی کردند.
خدادادزاده عنوان کرد: با انجام تحقیقات کامل‌تر مشخص شد که سرکرده باند قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو تریلی به استان تهران را دارد که خودرو موصوف پس از تحویل بار کانتینر در بندر شهید رجایی توسط سرکرده باند به یکی از روستاهای اطراف بندرعباس برای جاسازی مواد مخدر رفته که مأموران در اوایل بامداد روز گذشته خودرو مذکور را در هنگام خروج از روستا در یک اقدام ضربتی متوقف و راننده خودرو را دستگیر کرده و خودرو را به یگان انتقال دادند.
وی در این راستا ادامه داد: در عملیاتی دیگر سرکرده باند نیز به همراه همسرش و یک فرد دیگر حین خروج از منزل دستگیر و به همراه سه دستگاه خودرو پژو 405 و پیکان سواری به یگان انتقال که در جاسازی از کامیون تریلی 103 کیلو و 100 گرم حشیش و 39 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
این مسئول انتظامی همچنین اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان پارسیان با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی از تردد یک محموله مواد مخدر از لنگه به پارسیان با یک دستگاه خودرو پژو پارس مطلع و بلافاصله به محور و مسیر حرکت خودرو اعزام و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به خودرو مذکور برخورد و پس از تعقیب و گریز مسیری طولانی خودرو متوقف و دو نفر راننده و سرنشین دستگیر و در بازرسی از خودرو 10 کیلو و 165 گرم تریاک با لفافه کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: طی سه عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته در استان 6 دستگاه خودرو حامل و فعال در بحث قاچاق مواد مخدر توقیف و 9 نفر از عوامل و عناصر قاچاق مواد دستگیر و جمعا 335 کیلو و 365 گرم حشیش و تریاک کشف شد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول