اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد:

راهیابی گیلانی‌ها به مرحله ماقبل نیمه نهایی روئینگ

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان روئینگ بانوان، ورزشکاران گیلان در ماده چهار نفره سبک وزن به رقابت ماقبل نیمه نهایی راه یافتند.

راهیابی گیلانی‌ها به مرحله ماقبل نیمه نهایی روئینگ
کریم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: تیم روئینگ چهار نفره سبک وزن بانوان کشورمان روز گذشته در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف رقیبان خود رفت.
وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جهان روئینگ که دیروز با رقابت قایقرانان کشورمان در پنج ماده برگزار شده بود، با برگزاری رقابت مقدماتی ماده چهار نفره سبک وزن بانوان ادامه یافت.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان بیان داشت: تیم چهار نفره کشورمان با ترکیب شادی فرج‌پور، نازنین ملایی و حمیرا برزگر از گیلان و مونا شادمهر دیگر ملی‌پوش ایران در گروه دو مقدماتی این ماده با تیم‌های هند، دانمارک، چین و انگلیس هم‌گروه بود که در نهایت با زمان 7:20.83 دقیقه در جایگاه ششم قرار گرفت.
این مسئول اضافه کرد: با این نتیجه قایقرانان کشورمان در ماده چهار نفره سبک وزن به رقابت ماقبل نیمه نهایی راه یافتند.
به گفته شعبانی، رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک روئینگ با مسابقه حمیرا برزگر از گیلان در ماده سبک وزن بانوان در ششم شهریور در شهر بلد اسلوونی آغاز شده بود.
وی ادامه داد: حمیرا برزگر در رقابت مقدماتی ماده سبک وزن با کا من لی از هنگ کنگ، پاملا وشاپوت از سوئیس، کارلا مندس از پرتغال و ترسی کامرون از کانادا هم‌گروه بود که در نهایت با زمان 8:26.95 دقیقه در جایگاه پنجم قرار گرفت.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان با اشاره به اینکه برزگر با این نتیجه به رقابت ماقبل نیمه نهایی راه یافت، یادآور شد: حمیرا برزگر در حالی این نتیجه را کسب کرد که با پاملا وشاپوت سوئیسی مقام دارنده مقام نخست مسابقات قهرمانی جهان سال 2009 و مقام سوم کاپ 3 و مقام دوم کاپ 3 جهانی امسال هم‌گروه بود.
به گفته وی، مسابقات روئینگ قهرمانی جهان و انتخابی المپیک از 6 تا 13 شهریور جاری در شهر بلد اسلوونی و با حضور قهرمانان جهان و المپیک در حال برگزاری است.
شعبانی به حضور سه بانوی گیلانی در این تیم اشاره کرد و متذکر شد: در ماده یک نفره سبک وزن بانوان حمیرا برزگر حضور دارد.
وی اذعان داشت: در ماده چهار نفره سبک وزن جفت پاروی بانوان نیز حمیرا برزگر، نازنین ملایی، شادی فرج‌پور به همراه دیگر ملی‌پوشان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان مایک دیویدهیل را به عنوان سرمربی، جاوید سرابی و مینا مومیایی را نیز به عنوان دستیار مربی ملی‌پوشان معرفی کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول