اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی افراد در انتخابات‌ها به فکر خوراک تبلیغاتی دشمن هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید مواظب بود چرا که عده‌ای در انتخابات‌ها به فکر خوراک تبلیغاتی دشمن هستند.

برخی افراد در انتخابات‌ها به فکر خوراک تبلیغاتی دشمن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در جمع رؤسای هیئت‌های نظارت شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کسی که برای خدمتگزاری به مردم و نظام پا به عرصه انتخابات مجلس گذاشته چه انتخاب شود و یا نشود، عزیر و مورد تکریم ما خواهد بود. 
نیکزاد با بیان اینکه وظیفه همه ما فراهم کردن انتخاباتی امن، سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری است، افزود: ما به رای مردم که امام آن را میزان قرار می‌داد ارزش می‌دهیم و هر کسی را که مردم تشخیص دادند نماینده مردم است.
 مقام عالی اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه وامدار خون شهیدان، امام شهیدان، ولایت و مردم هستند و ملاک ما در بحث انتخابات قانون است که تعارفی هم با کسی نداریم. 
وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 30 انتخابات تکرار شده و در همه آن‌ها تلاش برای جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده و سرنوشت‌ها نیز به دست مردم رقم خورده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتخابات کاری همگانی است و برای برگزاری آن همه باید دست به دست هم داده و مجموعه عوامل را به‌کار گرفت چرا که انتخابات افتخار و برگ زرینی در کارنامه نظام است و دشمنان به همین دلیل با ما دشمنی می کنند.
نیکزاد تصریح کرد: هر چند کسانی در داخل همواره در تلاش برای ایجاد خلل در امر انتخابات و صحت و سلامت آن بودند و هنوز هم هستند تا خوراک برای تبلیغات دشمنان به‌وجود آورند، اما مردم با حضور آگاهانه، شعور سیاسی و تشخیص خود و ارادتی که به نظام، ولایت، آرمان‌های امام و اهداف انقلاب دارند، این تلاش‌ها را بی‌اثر کرده و در آینده هم خواهند کرد.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار و با وجود نیروی نظارت و اجرایی ولایی، متعهد و دلسوز و در کنار مردم شهید‌پرور و با همت، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز، انتخاباتی سالم و پرشور و امن خواهیم داشت و هیچ مشکلی برای انجام مراحل مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.
انتهای پیام/ل20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول