اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت آبادان خبر داد:

انهدام 1700 کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان از انهدام و جمع‌آوری میزان یک‌هزار و 700 مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی با حکم قضایی در این شهرستان خبر داد.

انهدام 1700 کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
منوچهر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان به تقلبی و تاریخ گذشته بودن این مواد غذایی اشاره کرد و اظهار داشت: در ماه گذشته این مواد غذایی فاسد شامل همبرگر، رنگ‌های غیرمجاز، دوغ‌، لواشک معدوم شدند.
وی با اشاره به 800 مورد بازدید از اماکن مختلف شهرستان در ماه گذشته گفت: 18واحد صنفی متخلف عمدتاً اغذیه فروشیها به مراجع قضایی معرفی شدند.
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان تصریح کرد: عمده بازدیدهای انجام شده از اغذیه فروشی‌ها و اماکن عمومی شامل سینما، آرایشگاه‌ها، استخرها، باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی بوده است.   
وی با اشاره به بازدید از 41 مطب و بیمارستان در آبادان گفت: در سطح این شهرستان از میان 800 مورد بازدید یک مورد تعطیلی صورت گرفت.
رسولی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته 330 پیشه‌ور به آزمایشگاه به‌منظور اخذ کارت تندرستی معرفی شدند و همچنین  علاوه بر این افراد 320 نفر کارت تندرستی دریافت کردند.
وی یادآور شد: پیگیری و رسیدگی به شکایات شهروندان در خصوص معضلات بهداشتی به طور مرتب صورت می‌گیرد. 
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان با بیان اینکه در فصل گرما مواد فاسدشدنی نظیر بامیه، زولبیا‌، تخم مرغ‌، خامه و دوغ را شهروندان از فروشندگان دوره‌گرد خریداری نکنند، گفت: شایان ذکر است در تیرماه طی 947 مورد بازدید از اماکن مختلف شهرستان 20 واحد صنفی متخلف که عمدتاً اغذیه فروشی‌ها بودند به مراجع قضایی معرفی شده و با بررسی پرونده متخلفان یکی از واحدهای متخلف پلمب شد.
وی ادامه داد: همچنین در تیرماه سال جاری با توجه به بازرسیهای انجام شده از نانوایی‌های سطح شهرستان آبادان، دو نانوایی به‌دلیل تخلف‌های بهداشتی تعطیل شده بود.  
قابل توجه است در تیرماه به منظور جلوگیری از انتقال بیماریها و افزایش بهداشت و سلامت در اغذیه فروشیها در مدت یاد شده یک هزار و 120 نفر کارت تندرستی دریافت کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول