اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان استقبال باشکوه مردم ولایی آستارا؛

آستارا میزبان بیرق سیدالشهدا و امام رضا شد

خبرگزاری فارس: بیرق‌های حرم مطهر سالار شهیدان امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در میان استقبال باشکوه مردم ولایی و مسئولان این شهرستان از استان اردبیل وارد آستارا شد.

آستارا میزبان بیرق سیدالشهدا و امام رضا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، در مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از مردم ولایی این شهرستان در سر حد استان اردبیل و گیلان بیرق گنبد منور حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و امام رضا (ع) به شهرستان آستارا انتقال یافت.
امام جمعه آستارا در آیین مراسم تحویل این بیرق‌های مقدس و متبرک با تشکر از مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: به نمایندگی از مردم شهید پرور و مسئولان استان گیلان برای تحویل این بیرق‌های مقدس با دل و جان به اینجا آمدیم تا ارادت قلبی و خالص خود را به سالار شهیدان و ولی فقیه نشان دهیم.
حجت‌الاسلام علیاکبر اکرمی افزود: امیدواریم با عنایت خداوند این بیرق یالثارات‌الحسین توسط ولایت مطلقه فقیه به دست صاحب اصلی یعنی صاحب الزمان (عج) برسد.
امام جمعه آستارا با بیان اینکه مردم ولایی ایران بارها ثابت کرده‌اند که زیر پرچم سالار شهیدان و ولایت فقیه جانانه در مقابل دشمنان اسلام و نظام می‌ایستند، ادامه داد: مردم نشان داده‌اند که از اعتقادات و آرمان‌های انقلاب و ولی فقیه تا پای جان ایستادگی و مقاومت می‌کنند.
به گزارش فارس، در مراسم باشکوه تحویل بیرق‌های حضرت سیدالشهدا (ع) و امام رضا (ع) امام جمعه آستارا، فرماندار آستارا، رئیش شورای شهر، دادستان و جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان و سپاهیان و مردم ولایی این شهرستان حضور داشتند.
در این آیین که در سرحد استان اردبیل و گیلان برگزار شد مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداختند و یاد و خاطره رشادت‌های حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش را گرامی داشتند.
این بیرق‌ها در میان استقبال مردم آستارا توسط عاشقان ولایت و امامت وارد شهر آستارا شده و مراسم ویژه استقبال از بیرق‌ها در یکی از مساجد این شهرستان مراسم برگزار می‌شود.
بیرق‌های مقدس امام حسین (ع) و امام رضا (ع) پس از این مراسم امروز هشتم شهریور ماه جاری وارد رشت میشود و از آنجا به مازندران انتقال می‌یابد.
این بیرق‌های مقدس قرار است با عبور از استان‌های مختلف کشور به مبدا حرکت این بیرق‌ها منتقل شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول