اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج خبر داد:

اختصاص 500 میلیون تومان به فضای سبز بیمارستان فردیس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرج از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار به فضای سبز بیمارستان 160 تختخوابی فردیس کرج خبر داد.‌

اختصاص 500 میلیون تومان به فضای سبز بیمارستان فردیس
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ‌در مراسم عملیات اجرای احداث بیمارستان فردیس در شهرک 110 این منطقه اظهار داشت: اعضای شورای شهر و شهرداری با تعامل و تمهیدات لازم زمینه‌های احداث بیمارستان 160 تختخوابی را در منطقه فردیس کرج فراهم کردند.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزیهای انجام شده و همچنین به منظور تأمین فضاهای سبز در این منطقه 500 میلیون تومان اعتبار نیز در نظر گرفته شده است.
این مسئول گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی شهر کرج ارائه خدمات و امکانات رفاهی، اجتماعی، خدماتی و افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی در فردیس است که تحقق این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان به این منطقه است.
دادگو تأکید کرد: باتوجه به جمعیت فردیس باید توسعه خدمات در این منطقه شتاب بیشتری به خود بگیرد.
وی تصریح کرد: البته در دوره سوم فعالیت شورای شهر خدمات‌رسانی و توسعه امکانات شتاب بیشتری را به خود گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود افزود: احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که مردم در این منطقه سال‌ها به دنبال آن بودند که امروز بعد از سال‌ها اجرایی شده است.
دادگو با اشاره به پیگیریهای خبرنگاران کرج مبنی بر خلاء سرانه‌های بهداشتی و درمانی در فردیس‌ اظهارداشت: موضوع احداث بیمارستان از بحث‌های مهم اصحاب رسانه در سال‌های اخیر بود که خوشبختانه این مهم با درایت و اندیشمندی مجموعه مدیران و مسئولان منتج به نتیجه مطلوب شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول