اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس:

انتظار شهدا از مردم ‌دفاع از ولایت است

خبرگزاری فارس: یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: انتظار شهدا از مردم و نسل جوان، دفاع از ولایت و داشتن بصیرت است.

انتظار شهدا از مردم ‌دفاع از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایوب زمانی ‌در مراسم نخستین یادواره شهدای عشایری مشایخ این استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با نفس الهی و آرمان گرایی والای حضرت امام خمینی(ره) قرآن و اسلام را احیا کرد و در پرتو این کار بزرگ راه و رسم فراموش شده شهادت زنده شد.
وی با اشاره به نقش عشایر در دفاع از اسلام و نظام گفت: هزاران جوان، نوجوان، مسن و عشایر عزیزی که خیلی از آنها حتی صدای حضرت امام خمینی(ره) را نیز نشنیده بودند به فرمان مقتدای خود لبیک گفته به سوی جبهه‌های جهاد حق علیه باطل شتافتند. 
فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرکرد با اشاره به برکات ایستادگی و پایداری در مقابل استکبار جهانی، گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و پیشرفت در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری هسته‌ای، ساخت تجهیزات دفاعی و ده‌ها دستاورد دیگر از برکات صبر و استقامت فرزندان این مرز و بوم است.
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس افزود: عطرآگین کردن فضای جامعه به یاد و خاطره شهیدان و نشر ارزش‌های والای شهادت بهترین ابزار مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار شهدا از مردم و نسل جوان، دفاع از ولایت و داشتن بصیرت است.
زمانی بر لزوم داشتن دانش همراه با بصیرت و آگاهی در بسیجیان تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گران‌بهایی برای بازشناسایی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و رشادت‌های رزمندگان به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس نشانه‌ای از روحیه سلطه‌ستیزی و آمادگی و عزم ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار می‌رود، افزود: بزرگداشت آن حماسه جاوید، فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای روحیه آمادگی در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان علیه میهن اسلامی است.
زمانی با بیان اینکه رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اقتدار همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش نهادینه شود و جوانان نسل امروز و آینده ایران با این فرهنگ مأنوس و آشنا شوند.
وی بر ضرورت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: برهمین اساس در سال‌جاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شکوه افزون‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود و این مهم بیانگر اراده آحاد مردم در راستای دفاع از اعتقادات و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نخستین یادواره شهدای منطقه عشایری مشایخ استان چهارمحال و بختیاری با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، رزمندگان، ایثارگران و مسئولان استان برگزار شد.
مداحی، سرود، قرائت شعر و مقاله و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های یادواره شهدا بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول