اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

7 طرح عمرانی و فرهنگی در کوهبنان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت 7 طرح عمرانی و فرهنگی در کوهبنان بهره‌برداری شد.

7 طرح عمرانی و فرهنگی در کوهبنان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، به مناسبت هفته دولت هفت طرح عمرانی و فرهنگی در کوهبنان بهره‌برداری شدند.
منصور متقی فرماندار کوهبنان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: دولت دهم با تأسی از اندیشه‌های تابناک امام راحل و در پرتو رهبری‌های حکیمانه رهبری و کوشش افراد برای رفع مشکلات مردم، رشد و آبادانی کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته تلاش وافری دارد که این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر موجب رضایتمندی مردم ایران اسلامی است.
افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی از جمله تأمین روشنایی ورودی و خروجی حرم بی‌بی عصمت، تأمین برق 16 واحدی مسکن مهر زوج‌های جوان، 32 واحدی مسکن مهر جوانان، برق‌رسانی به روستای ده ‌آقارضا از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری امروز بود.
حسنخانی مدیر توزیع برق شهرستان کوهبنان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر با 13 نیروی اداری و 19 نیروی پیمانکاری در حال ارائه خدمات هستیم که برای تکمیل ساختار سازمانی و ارائه خدمات بیشتر به مشترکان به چهار کارشناس و پنج تکنسین نیاز داریم.
وی افزود: برق این مجموعه با خط انتقال 200 متری فشار متوسط و 150 متر کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان و نصب یک دستگاه ترانس با همکاری بنیاد مسکن به بهره‌برداری رسید.
بنابراین گزارش، اعضای شورای اداری شهرستان کوهبنان با حضور در دهستان جور از گنبد امامزاده بی‌بی‌ خاتون این دهستان پرده‌برداری کردند.
در حاشیه این مراسم داوود توکلی مسئول هیئت امنای امامزاده بی‌بی‌ خاتون اظهار داشت: گنبد این بقعه متبرکه در ارتفاع 12 متر و زیربنای 285 متر مربع با صرف اعتباری معادل 300 میلیون ریال از آلومینیوم و با روکش طلا به همت اداره اوقاف شهرستان کوهبنان و مساعدت مردم نصب شده است.
وی بیان داشت: مبلغ 100 میلیون ریال از این هزینه بدهکاری است و می‌طلبد تا مردم و مسئولان، هیئت امنا را در پرداخت این وجه یاری کنند.
محمدی معاون شرکت مخابرات شهرستان کوهبنان در این مراسم اظهار داشت: تاکنون 11 دکل مخابراتی در شهرستان کوهبنان نصبت شده، اما این دکل با صرف اعتباری معادل 20 میلیون تومان به اتمام رسیده و حدود 70 آبادی و روستا را زیر پوشش قرار داده است.
حوزه مقاومت بسیج تجمیعی خواهران و برادران کوهبنان نیز با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.
توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهینان در این آیین گفت: احداث این مجموعه با صرف اعتباری معادل 400 میلیون تومان از چهار سال قبل در دو طبقه آغاز و تاکنون تمام زیرساخت‌های آن تأمین شده و حصارکشی آن نیز به پایان رسیده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول