اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خالقی در گفت‌وگو با فارس:

جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار نشد

خبرگزاری فارس: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از عدم برگزاری جلسه امروز کمیسیون متبوعش به دلیل برنامه‌های از پیش تعیین‌شده مسئولان دعوت‌شده برای حضور در مجلس خبر داد.

جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار نشد
بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به موکول شدن برگزاری جلسات کمیسیون‌های به عصر امروز، اظهار داشت: به دلیل دعوت‌هایی که کمیسیون از برخی از مسئولان داشت و با توجه به اینکه مسئولان دعوت شده برنامه‌هایی از قبل برای خودشان داشتند و برنامه خود را به‌گونه‌ای تنظیم کرده بودند که فردا در مجلس حضور یابند، به همین دلیل جلسه کمیسیون امروز برگزار نشد.

وی همچنین گفت: بررسی گزارش مسئولین ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب ایرانی در دستور کار جلسه فردای کمیسیون قرار داشت.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر همین اساس بررسی سؤالات محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، اقبال محمدی نماینده مریوان، سیروس سازدار نماینده مرند و جلفا، محمدقیوم دهقانی نماینده ایرانشهر، بهمن اخوان نماینده آشتیان و تفرش و یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر از مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت و درمان را دیگر دستور جلسه فردای کمیسیون متبوعش دانست و گفت: وزیر بهداشت نیز امروز نمیتوانست در کمیسیون حضور یابد و برای امروز برنامه‌های دیگری داشت.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول