اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

روستای لمرسفلی اسالم آبرسانی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت، طرح آبرسانی به 700 خانوار روستای لمرسفلی اسالم تالش با اعتبار یک‌میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

روستای لمرسفلی اسالم آبرسانی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش  در مراسم بهره‌برداری از پروژه مذکور در جمع مردم روستای لمرسفلی اسالم اظهار داشت: توجه ویژه به روستاها در دولت نهم و دهم تحقق یافت. 
محمد مجد افزود: دولت با الگوبرداری از اقدام‌های دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر به خدمات رسانی بیشتر برای مردم تلاش میکند و نتیجه این تلاش‌ها مشهود است. 
وی با تاکید بر نگاه محوری دولت به توسعه روستاها گفت: امروز نگاه مسئولان در خدمات رسانی به مردم با دولت‌های گذشته متفاوت است و مسولان متعهد هستند برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش گسترده‌ای انجام دهند و نگاه دولت خدمت به تمام اقشار به ویژه محرومان و نیازمندان است. 
این مسئول تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام تهدیدها و تحریم‌ها در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، فناوری، تکنولوژی و تولیدات نظامی در اوج قله افتخار ایستاده و در دنیا حرفی برای گفتن دارد. 
وی با بیان اینکه‌ دولت احمدینژاد پیرو حقیقی از دولت متدین و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است، خاطرنشان کرد: افتخاری که امروز نصیب انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی میشود به برکت خون شهدا، هدایت مقام معظم رهبری و شهامت دولتمردان است. 
مجد تصریح کرد: با تصویب کمیته برنامه‌ریزی و پیگیری مسئولان شهرستانی در سال جهاد اقتصادی مدت زمان اجرای پروژه‌های تالش کاهش می‌یابد.

*آبرسانی به روستاهای تالش ادامه می‌یابد 
رئیس آب و فاضلاب روستایی تالش نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: آبرسانی به روستاهای تالش طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و با سرعت ادامه می‌یابد.
هوشنگ مظفری افزود: آبرسانی به روستای لمرسفلی اسالم با اعتبار یک‌میلیارد ریال و در طرحی فوق‌العاده و مدت زمان کمتر از دو ماه اجرایی شد. 
وی ابراز داشت: چاه حفر شده آب آشامیدنی این روستا 75 متر عمق دارد و 50 لیتر در ثانیه خروجی آب این چاه است که ما امروز تنها از 12 لیتر بر ثانیه آب آن استفاده می‌کنیم. 
این مسئول متذکر شد: این چاه عمیق کلرزنی شده و تا 20 سال آینده پاسخگوی ساکنان روستای بزرگ و پرجمعیت لمرسفلی است.  
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول