اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت؛

طرح آبرسانی به شهر قهاوند کلید خورد

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از هفته دولت طرح آبرسانی به شهر قهاوند با حضور فرماندار همدان کلید خورد.

طرح آبرسانی به شهر قهاوند کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان در ششمین روز از هفته دولت چهار پروژه کشاورزی، دامی و عمرانی از توابع شهر جورقان با حضور فرماندار همدان افتتاح شد.
 
*افتتاح مرکز پرورش مرغ گوشتی در روستای بارابند
این مرکز با اشتغالزایی شش نفر و زیربنای 3 هزار متر مربع در اراضی روستای باربند که در بخش مرکزی شهرستان همدان قرار دارد که احداث شده است.
با توجه به تسهیلات 450 میلیون تومانی تسهیلات زودبازده از بانک کشاورزی همدان کل سرمایه‌گذاری طرح 530 میلیون تومان است که 80 میلیون تومان آورده شخصی سرمایه‌گذار است و این واحد قادر به تولید 300 تن گوشت سفید در سال و ظرفیت اسمی 30 هزار قطعه است.
 
*افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در روستای عبدالرحیم
این پروژه در 23 هکتار با هزینه‌کرد 614 میلیون ریال احداث شده که سهم متقاضی 307 میلیون ریال و سهم دولت نیز 307 میلیون ریال است.
 
*افتتاح طرح آبرسانی به شهر قهاوند
احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی از سال 86 آغاز شده است و در حال حاضر با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیون ریال عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است که در سال 88 یک حلقه چاه و در سال گذشته دو حلقه چاه با اعتباری معادل 240 میلیون تومان در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.
خط انتقال رفت و برگشت به طول 4 هزار و 200 متر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان اجرا شده است که این خط در بخش رفت طولی معادل 450 متر داشته و در بخش برگشت به طول 3 هزار و 750 متر توسط لوله پلی اتیلن نصب شده است.
 
*افتتاح مرکز پرورش ماهی سردآبی در اراضی روستای یسرلو
میزان کل سرمایه‌گذاری طرح از آورده شخصی 40 میلیون تومان است که این مرکز در زیربنای 800 متر مربع قادر به تولید 12 تن سفید ماهی در سال است.
این مرکز با اشتغالزایی چهار نفر در توابع بخش قهاوند احداث شده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول