اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

چند پروژه عمرانی در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دولت چند پروژه خدماتی، تولیدی در نهاوند افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

چند پروژه عمرانی در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد
یه گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان و تنی چند از مسئولان شهرستان، چندین پروژه خدماتی، تولیدی در نهاوند افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.
افتتاح شرکت تولید شن و ماسه نهرآب هگمتانه با تولید 300 هزار تن شن و ماسه در سال و اشتغالزایی 95 نفر یکی از این طرح‌ها به شمار می‌رود.
بهره‌برداری از ساماندهی گلزار شهدای روستای دهفول با 470 میلیون ریال اعتبار و افتتاح قطعه دوم باند چهارخطه نهاوند به کرمانشاه از دیگر پروژه‌های هفته دولت شهرستان بود.
کلنگ‌زنی استخر شنای دانش‌آموزان شهرستان نهاوند با زیربنای 3 هزار متر و گنجایش هر ساعت 300 دانش‌آموز نیز در این روز انجام شد.
افتتاح شرکت تعاونی کشت و صنعت آناهیتا با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریال و تولید سالانه 120 تن گوشت قرمز و 120 تن کود حیوانی با پرورش هر دوره 400 رأس گوساله گوشتی و پرواری از دیگر پروژه‌های مورد نظر بود.
کلنگ‌‌ کارخانه تولید مالت بزرگترین کارخانه تولید فراورده‌های غذایی از محصولات زراعی شامل جو و ذرت با تولید سالانه 20 هزار تن انواع مالت غذایی در 14 هکتار و با 84 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 90 نفر به زمین زده شد.
افتتاح استخر ذخیره‌سازی آب کشاورزی روستای وسج و همچنین ایجاد آبخیزداری به صورت بندهای خشکه‌چین و ملاتی در ششمین روز از هفته دولت انجام شد.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در این مراسم شهرستان نهاوند را دارای ظرفیت‌های بالای توسعه در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی خواند و ادامه داد: امسال از محل تخصیص 357 میلیارد تومانی که از اعتبارات بنگاه‌های زودبازده در استان باقی مانده بود مبلغ 75 میلیارد تومان سهم نهاوند شد که نشان از توجه دولتمردان به توسعه زیرساخت‌های صنعتی در نهاوند است.
علی‌اکبر فامیل‌کریمی به ایجاد بزرگترین کارخانه تولید مالت در شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در سطح کشور بی‌نظیر است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول