اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

‌نهاوند ‌147 هکتار بافت فرسوده شناسایی شده ‌دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: ‌این شهرستان ‌147 هکتار بافت فرسوده شناسایی شده ‌دارد‌.

‌نهاوند ‌147 هکتار بافت فرسوده شناسایی شده ‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در جمع مدیران نهاوند با اشاره به دیدار رئیس جمهور و مسئولان عالی‌رتبه نظام با رهبری، فرمایشات معظم‌له را فصل‌الخطاب و نصب‌العین همه مسئولان خواند و افزود: همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها گره‌گشا بوده و هست.
وی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز ایران اسلامی همه هیمنه و قدرت پوشالی دشمنان را به لرزه درآورده و ثابت کرده که فضاسازی رسانه‌ای آنها چیزی جز دروغ و یاوه‌گویی نیست.
فرماندار شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به فضای کنونی شهرستان نهاوند اشاره کرد و ادامه داد: به لطف وجود مقام معظم رهبری در رأس امور و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای هیئت دولت و مسئولان استان و شهرستان، فضای کار و تلاش بیش از گذشته مهیا شده است.
وی از وجود زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف برای کار و فعالیت در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: اگر مسئولان امروز نسبت به مسئولیتی که در آن گمارده شده‌اند، کم‌کاری کنند جبران آن در آینده غیر ممکن است.
زارعی‌کوشا شهرستان نهاوند را به کارگاهی فعال تشبیه کرد که فعالیت‌های عمرانی چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی در آن ادامه دارد.
وی با اشاره به رونق مسکن در نهاوند از ساخت بیش از 2 هزار و 700 واحد مسکونی در نهاوند خبر داد و افزود: طبق زمان‌بندی انجام شده باید بیش از یک هزار واحد از این تعداد به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان نهاوند به وجود بافت فرسوده شهر نهاوند اشاره کرد و ادامه داد: در سطح شهرستان نهاوند بیش از 147 هکتار بافت فرسوده شناسایی شده وجود دارد که تسهیلات مناسبی برای ایجاد واحدهای مسکونی در این بافت‌ها و تخفیف ویژه توسط شهرداری و صدور پروانه کسب خارج از نوبت و تخفیف 50 درصدی به انبوه‌سازان در این بافت‌ها در نظر گرفته شده است.
وی پرداخت تسهیلات مسکن را بهترین فرصت برای افراد متقاضی در شهرها و روستاهای نهاوند خواند و ابراز داشت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر برزول، گیان و فیرزوان بیش از یک هزار و 100 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که زمینی حدود 5.5 هکتار برای این واحدها توسط مسکن و شهرسازی تدارک دیده شده است.
زارعی‌کوشا مردم را ولی‌نعمتان مسئولان خواند و گفت: مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی باید به گونه‌ای با ارباب‌ رجوع برخورد کنند که نیازی به مراجعه مجدد مردم به اداره متبوع نباشد و مشکل افراد حل شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول