اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیلی/ با تلاش امدادگران بابل؛

جسد بهورز بابلی کشف شد

خبرگزاری فارس: بخشدار بندپی شرقی گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و هلال احمر بابل، جسد بهورز فداکار بابلی که از صبح امروز مفقود شده بود، کشف شد.

جسد بهورز بابلی کشف شد
مهدی عابدی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با بارش‌های مکرر باران طی سه روز گذشته در شهرستان بابل و متعاقب آن طغیان رودخانه سجادرود، یک بهورز فداکار بابلی جان خود را از دست داد.
وی خاطرنشان کرد: رحیم شفیع تبار 50 ساله اهل روستای سماکوش بندپی شرقی بابل ساعت 7.30 دقیقه صبح امروز زمانی که متوجه شد یکی از اهالی روستا بر اثر بالا آمدن آب رودخانه سجادرود به داخل رودخانه افتاده و در حال غرق شدن شد بلافاصله برای نجات این فرد اقدام کرده و موفق به نجات وی شد.
بخشدار بندپی شرقی تصریح کرد: بعد از این حادثه بلافاصله ماموران امدادی در محل حادثه حضور یافته و جستجو برای یافتن جسد این بهورز فداکار آغاز شد.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه دو گروه تجسس آتش‌نشانی و نیروهای امدادی هلال احمر برای یافتن جسد این بهورز در محل حضور یافتند اما شدت آب رودخانه سجادرود به قدری زیاد بود که نیروهای امدادی نتوانستند وارد عملیات شوند.
عابدی افزود: با توجه به اینکه از طریق رودخانه سجادرود حضور ماموران امدادی به داخل رودخانه میسر نبوده است به ناچار با توجه به ناهموار بودن جاده حمزکلا، ماموران امدادی از این مسیر وارد آب شده و بعد از جستجوی زیاد موفق شدند جسد این بهورز فداکار را لابه لای شاخه‌های درختان کشف کنند.
وی،با ابراز تاسف از این حادثه ناگوار افزود: با توجه به خطرناک بودن مسیر رودخانه سجادرود در حال حاضر عبور و مرور در این مسیر متوقف شده و اجازه تردد به مردم داده نمیشود.
عابدی بیان داشت: با توجه به نزول رحمت الهی در مناطق بالادست در حال حاضر به اهالی مناطق صعب العبور که در کنار رودخانه‌ها زندگی میکنند توصیه شده است از توقف در کنار رودخانه‌ها خوداری کنند.
بخشدار بندپی شرقی با تقدیر از حضور به موقع مسئولان و نیروهای امدادی شهرستان بابل اظهار داشت: به جز طغیان رودخانه‌های پرآب تاکنون هیچ گزارشی پیرامون خسارت‌های احتمالی این منطقه دریافت نکردیم.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول