اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

بیرجند تاکنون قطعی برق نداشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: تاکنون به خاطر فرهنگ بالا مدیریت درست مردم در استفاده بهینه از برق قطعی برق در شهرستان بیرجند نداشته‌ایم.

بیرجند تاکنون قطعی برق نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم زاده نداف ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه برق‌رسانی به کلاته حاج یوسف شهرستان بیرجند بحث برق‌رسانی به روستاها را بسیار مهم دانست و افزود: باید برای برق‌رسانی به روستاها تلاش بیشتری صورت گیرد و شرکت برق شهرستان بیرجند در این مورد اقدامات خوبی انجام داده است.

وی استفاده و مدیریت درست در برق توسط خانواده‌ها را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: باید خانواده‌ها با مدیریت درست در امر برق و دیگر نعمت‌های خداوند کمک بزرگی به همدیگر کنند.

قاسم‌زاده‌نداف ادامه داد: تاکنون قطعی برق در شهرستان بیرجند نداشته‌ایم و این امر هم به خاطر فرهنگ بالای مردم و مدیریت درست مردم در استفاده بهینه از برق بوده که امید است این مصرف همچنان بهتر شود.

رئیس اداره توزیع نیروی برق بیرجند با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده در این پروژه یک‌هزار و 651 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه نزدیک به 15 خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

احمد برزگر ادامه داد: عملیات 9 هزار و 288 متر شبکه فشار متوسط، 645 متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانس از اقدامات انجام شده در این پروژه است.

وی تامین برق روستای چهارده بالا و پایین با اعتباری بالغ بر 478 میلیون ریال، تامین برق روستای تک اشتران با اعتباری بالغ بر 412 میلیون ریال، برق روستای رجبان با اعتباری بالغ بر 305 میلیون ریال و تامین برق روستای کلاته نایب با اعتباری بالغ بر 69 میلیون ریال از پروژه‌های قابل افتتاح خواند.

رئیس اداره توزیع نیروی برق بیرجند تامین برق روستای شمس‌آباد با اعتباری بالغ بر 690 میلیون ریال، برق روستای چشمه مرتضی با اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال، روستای نصرآباد با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال، فریز نوک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 405 میلیون ریال و برق روستای آروشه و بیدوک با اعتباری بالغ بر 220 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت خواند.

برزگر با بیان اینکه در مجموع برای 11 پروژه اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: به طور کلی نزدیک به 149 خانوار از نعمت برق‌رسانی به این روستاها بهره‌مند می‌شوند و محل تامین اعتبارات آن استانی و داخلی بوده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول