اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشترخواستار شد:

تدوین لایحه منظر شهری برای شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: منظر شهری شوشتر کاملا بی‌ضابطه است و باید در این باره اقداماتی انجام و این بخش در شهرستان ضابطه‌مند شود.

تدوین لایحه منظر شهری برای شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در بدو ورود هر فرد تازه وارد به شوشتر بی‌ضابطه بودن منظر شهری در مشاهده اولیه خیابان‌های شهر شوشتر مشخص است.
وی افزود: هر کس با هر نوع مصالحی که دوست داشته تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه خود ساخته و نصب کرده است و هیچ نظارتی هم بر ابعاد این تابلوها وجود ندارد.
محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه نیازمند ضابطه‌ای برای منظر شهری هستیم، بیان کرد: منظر شهری باید از شرایط کنونی خارج شود زیرا این شرایط آرامش روانی شهروندان را برهم می‌زند و باید در این باره شورای شهر برنامه‌ریزی کند.
این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر تصریح کرد: استفاده از منظر شهری برای مردم حقی است از این رو اعضای شورا به عنوان نمایندگان و مدافعان مردم باید به این حقوق حقه آنان رسیدگی کنند و در این باره کوتاهی پذیرفته نیست.
محمودی کوهی تاکید کرد: تابلوهای نصب شده برای تبلیغ در سطح شهرستان هیچ استانداردی ندارند و بازاریان به صورت کاملا سلیقه‌ای اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول