اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران خبر داد:

بهر‌ه‌مندی 288 میلیارد تومانی مازندران از هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران از بهر‌ه‌مندی 288 میلیارد تومانی مازندران از پروژه‌ هفته دولت خبر داد.

بهر‌ه‌مندی 288 میلیارد تومانی مازندران از هفته دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه گازرسانی به سه روستای شهرستان نور افتتاح شد.
 در این مراسم، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران، مدیرعامل گاز استان، مدیران استانی و شهرستانی این شرکت، امام جمعه چمستان، فرماندار نور، بخشدار چمستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و نهادهای شهرستان و بخش و اهالی منطقه پروژه گازرسانی به سه روستای بخش چمستان با اعتبار 6 میلیارد ریال و خانه بهداشت شهرک امام (ره) در این بخش با اعتبار 320 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی بیان داشت: قبل از انقلاب در کشور قادر به انجام کار یا ساخت چیزی نبودیم و مستشاران خارجی در کشور همه‌کاره ما بودند.
علیرضا جانبازی افزود: امروز به برکت انقلاب، امام و خون شهدا با علم بومی و فناوری داخلی در همه زمینه‌ها سرآمد هستیم، در علوم هسته‌ای، نانو، سدسازی و... به پیشرفت‌های بزرگی نائل شدیم.
وی بیان داشت: یکی از اهداف انقلاب گسترش عدالت در جامعه بود که شاهد آن هستیم و در دولت نهم و دهم که شعار عدالت محوری را هم داشته عینیت بیشتری پیدا کرد و در سفرهای استانی نیز توزیع اعتبارات با همین هدف صورت گرفت.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: اعتبارات خوبی نیز به استان تعلق گرفت، در هفته دولت امسال نیز 408 پروژه در استان با اعتبار هزینه شده 288 میلیارد و 776 میلیون تومان در دست افتتاح است.
این مسئول اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی با عنایت به نگاه ولایت باید تلاش کنیم به جایگاه لازم برسیم.
به گزارش فارس، با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به سه روستا، 269 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند و از خانه بهداشت شهرک امام که در زمینی به مساحت 200 متر و هزینه 320 میلیون ریال در شهرک امام چمستان احداث شد 153 خانوار با جمعیتی بیش از 530 نفر خدمات بهداشتی درمانی خواهند گرفت.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول