اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس:

روستاهای پر جمعیت فردوس خانه بهداشت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس گفت: در حال حاضر هیچ روستای واجد شرایط به لحاظ جمعیتی در شهرستان فردوس فاقد خانه بهداشت نیست.

روستاهای پر جمعیت فردوس خانه بهداشت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمحمود میرزایی ‌ظهر امروز در افتتاح پروژه‌های درمانی و بهداشتی فردوس مساحت هر خانه بهداشت روستایی را 85 مترمربع و اعتبار هر یک را 350 میلیون ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ روستای واجد شرایط به لحاظ جمعیتی در شهرستان فردوس فاقد خانه بهداشت نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس یکی از ملاک‌های تاسیس خانه بهداشت را سکونت 400 نفر در روستا عنوان کرد و افزود: تیم پزشکی شبکه بهداشت و درمان فردوس حتی روستاهای کمتر از 10 خانوار را نیز زیر پوشش دارد.

میرزایی برخورداری از بهداشت و درمان را حق مسلم هر انسان دانست و تصریح کرد: باید در روستاها نیز خدمات بهداشتی و درمانی گسترده‌ای به مردم ارائه شود.

وی از وجود 19 باب خانه بهداشت روستایی در سطح شهرستان خبر داد و یادآور شد: با فعالیت خانه‌های بهداشت روستایی از مراجعه مردم روستا برای استفاده از خدمات درمانی تا حدودی کاسته می‌شود.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت تعداد چهار طرح در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح زمین چمن مصنوعی به مساحت یک‌هزار و 350 مترمربع و اعتبار 80 میلیون تومان از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان از جمله پروژه‌هایی بود که در ششمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌ احداث یک باب مجتمع قرآنی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع و با اعتبار اولیه 70 میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

بهره‌برداری از دو باب خانه بهداشت روستایی در روستاهای طاهرآباد و کجه از دیگر پروژه‌هایی بود که در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول