اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران خبر داد

اورژانس تمام بیمارستان‌های کشور بعد از ماه رمضان بازرسی میشوند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت از بازرسی اورژانس تمام بیمارستان‌های سراسر کشور بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

اورژانس تمام بیمارستان‌های کشور بعد از ماه رمضان بازرسی میشوند
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، مرضیه وحید دستجردی صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دانشکده طب سنتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون آموزش مداوم را برای بیش از 200 هزار نفر از جامعه پزشکی در وزارت بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی و انجمن ها داشته ایم با این حال برای این گروه بزرگ ظرفیت جدید را با همکاری صدا و سیما و شبکه خبر ایجاد کرده ایم که بسیاری از مشکلات برگزاری سمینارهای آموزشی را بر طرف می کند.
 
وی اضافه کرد: بنا داریم بعد از ماه رمضان پخش این برنامه‌ها آغاز شود و به جای اینکه پزشکان ما از شهرستانها به تهران بیایند و مشکلات رفت و آمد داشته باشند از محل سکونت خود با صرف وقت و هزینه کمتر از طریق صدا و سیما آموزش دریافت میکنند و بنا داریم نه تنها برای آموزش مداوم جامعه پزشکی از این سیستم استفاده کنیم بلکه سایر آموزش‌ها به خصوص پزشک خانواده، توسعه‌ای که پزشک خانواده در کل کشور خواهند داشت که هم آموزش‌های حین خدمت، هم دوره‌های PHD که برای عزیزان طراحی شده است.از این طریق انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بازرسی از اورژانس‌ها گفت: بازرسان تقریبا تمام بیمارستان‌های تهران را بازرسی کردند و هفته‌ای 2 روز گزارش گیری داریم. گزارش اخیر را روز شنبه دریافت کردیم و بعد ماه رمضان هم کل اورژانس‌های کشور بازدید خواهد شد. برخی بیمارستانهای تهران که ضعف و مشکلات زیادی دارند چندین بار بازدید شده‌اند. در مورد برخی بیمارستانها با روسای بیمارستان یا با معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی جلساتی برگزار شد که فکر میکنم نتیجه بسیار مثبتی در پی دارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول