اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

طرح‎های ‌انجام شده دولت احمدینژاد در آزادشهر بی‎نظیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: طرح‌های ‌انجام شده دولت نهم و دهم در آزادشهر بی‎نظیر است‌.

طرح‎های ‌انجام شده دولت احمدینژاد در آزادشهر بی‎نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید فاضل دهنوی در مراسم افتتاحیه پروژه‎های متمرکز عمرانی، تولیدی و اشتغالزا شهرستان آزادشهر که با کلنگ‎زنی چند پروژه بزرگ هم همراه بود اظهار داشت: همراهی با مردم، دغدغه مردم را داشتن، استوار و راست قامت در برابر دشمنان و ثابت گام بودن در دفاع از ارزش‎ها ویژگی‎های ممتاز این دولت است که از دولت شهید رجائی به ارث برده شده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از طرح و برنامه‎های بزرگ که امروز در سطح ملی و جهانی موفق به انجام آن هستیم نتیجه ثابت گام بودن دولتمردان است.
دهنوی دستیابی به علوم و فنون مختلف از جمله علوم هسته‎ای، هوا فضا و صنایع ماهواره‎ای، پزشکی، نظامی و بسیاری از علوم دیگر را نتیجه حمایت و سرمایه‎گذاری دولت خدمتگزار قلمداد کرد که باعث ارتقا سطح عزت و آبرو و اعتبار ایران اسلامی در سطح جهانی و در مقایسه با کشورهای صاحب عنوان گشته است.
فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت و مصوبات استانی گفت: طرح و برنامه‎هایی که در دولت نهم و دهم انجام شده بی‎نظیر است.
دهنوی با ارائه گزارشی از فعالیت‎های عمرانی و تولیدی و اشتغالزا در شهرستان آزادشهر گفت: امروز شاهد افتتاح 50 پروژه عمرانی به ارزش 68 میلیارد و 284 میلیون ریال و 68 طرح تولیدی و اشتغالزا به ارزش 32 میلیارد و 68 میلیون ریال و کلنگ‎زنی 9 پروژه بزرگ به ارزش 112 میلیارد و 715 میلیون ریال هستیم.
این مسئول ادامه داد: بهره‎داری و آغاز عملیات 127 پروژه به ارزش 213‌ میلیارد و 67 میلیون ریال به یک رکورد خوب در سازندگی و توسعه در سطح این شهرستان است.
فرماندار شهرستان آزادشهر اذعان داشت: باید از همه مسئولان و مدیرانی که با تلاش خود پیگیر افتتاح این پروژه‎های بودند تقدیر کرد.
وی از افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری نوده‎خاندوز، افتتاح سالن ورزشی کارگران، افتتاح آجر ماشینی سفال صنعت آقا امام و کلنگ‎زنی پل شهید خنجری و پروژه بزرگ آبرسانی به شهرستان‎های آزادشهر و رامیان به عنوان بخشی از برنامه‎های هفته دولت نام برد. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول