اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دبیرخانه شورای عالی آستان قدس رضوی؛

سیاست‌های محتوایی برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) تبیین شد

خبرگزاری فارس: سیاست‌های محتوایی برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) توسط دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی تبیین شد.

سیاست‌های محتوایی برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) تبیین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، معاون دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: ارائه الگوی رفتاری اهل بیت (ع) با تأکید بر فراگیری علم و خردورزی برای نسل جوان در سایه تبیین شخصیت علمی عالم آل‌محمد(ص) و تمرکز بر پیام واحد امام رضا(ع) از مهم‌ترین سیاست‌های محتوایی برنامه‌های میلاد است.
حسین سعیدی افزود: ایجاد جشن ، شور و نشاط معنوی شایسته در میلاد امام رضا(ع) و برخورداری برنامه‌ها از شکوه از ‌نوآوری و جلوه‌های هنر متعالی از دیگر سیاست‌های برنامه‌های میلادامام رضا(ع) است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری  ادامه داد: باید در اجرای برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) به این موضوع توجه ویژه‌ای معطوف و تعالیم اهل بیت(ع) در این موضوع ارائه شود.
معاون دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید در اجرای برنامه‌های میلاد بر جنبة مردمی جشن‌ها تاکید شود.
وی اظهار داشت: باید در جشن‌ها مراسم و برنامه‌ها از طریق تشویق‌، ترغیب و حمایت از تشکل های مردم‌نهاد بر جنبه مردمی جشن‌ها تاکید شود و با گسترش برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در مناطق موقوفه، مجتمع‌های بین‌ر‌اهی و قطب‌های زیارتی کشور گسترش یابد و نیز زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و فضای سایبری فراهم شود.
سعیدی خاطر نشان کرد: نگاه ویژه به موضوع بیداری اسلامی با تاکید بر الگوی مکتب ولایت و امامت‌‌، همگرایی و
هم‌افزایی توان موسسات در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های عمیق ، محتوایی و تحول آفرین و تبیین میزان دست‌یابی موسسات وابسته به اهداف سند چشم انداز به عنوان منشور مدیریت اسلامی در آستان قدس  رضوی از دیگر سیاست‌های محتوایی برنامه‌های میلاد است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول