اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح جاده بین مزارع در بخش مرکزی شیراز

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: انتظار داریم برای پیگری مطالبات مردمی و رضایت‌مندی کشاورزان این شهرستان جاده بین مزارع احداث و راه‌اندازی شود.

افتتاح جاده بین مزارع در بخش مرکزی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح جاده بین مزارع روستاهای ترور جعفری و تربر لابیشه از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز اظهار داشت: با توجه به اهمیت مقوله کشاورزی در کنار صنعت، کشاورزان امروزه در کنار صنعتگران و سایر مقولات دیگر در امر توسعه کشور به ویژه محرومیت‌زدایی نقش‌آفرین هستند.
وی ادامه داد: در این راستا بر ما واجب است که اهتمام بیشتری به حل مشکل و برطرف کردن موانع پیش روی کشاورزان شریف و ولایت‌مدار داشته باشیم که ایجاد جاده‌های بین مزارع یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به سیاست‌های حمایتی مدیریت ارشد استان فارس از مناطق کم‌برخوردار و روستایی افزود: برنامه‌های حمایتی دولت نهم و به دنبال آن دولت دهم از بخش کشاورزی و محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی محروم مثال‌زدنی است و ما نیز با توجه به حمایت‌های مدیریت ارشد استان فارس به دنبال برطرف کردن محرومیت و توسعه پایدار روستایی در شهرستان شیراز هستیم.
وی با بیان اینکه احداث جاده‌های بین مزارع یکی از مطالبات اصلی مردم روستاهاست؛ خاطرنشان کرد: ساخت این جاده‌ها با انتقال به موقع نهاده‌های کشاورزی و بهره‌برداری مطلوب محصولات کشاورزی نقش عمده‌ای در رفت و آمد و مراودات روستایی داشته که این امر لزوم احداث هرچه سریع‌تر این گروه از جاده‌ها را دوچندان می‌کند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز اذعان داشت: انتظار داریم در راستای پیگیری مطالبات مردمی و رضایت‌مندی کشاورزان این شهرستان در طول سال و بنا بر ضرورت و اولویت‌بندی لازم توسط دستگاه‌های متولی جاده بین مزارع احداث و راه‌اندازی شود.
بذرافشان در ادامه سخنان خود با اشاره به خشکسالی‌های اخیر استان فارس تصریح کرد: تنوع بخش کشاورزی موجب شده است که حوادث طبیعی تاثیر بیشتری بر آن داشته و در نتیجه مشکلات و معضلات بیشتری در این مورد به وجود آید که همگی ما باید با برنامه‌ریزی مناسب در حل این مشکلات اقدام کنیم.
وی در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران (بخشدار، مدیر جهاد کشاورزی، شوراها و دهیاران) خواست تا برنامه‌ریزی لازم را در اجرای طرح‌های روستایی به ویژه احداث جاده‌های بین مزارع از جمله بازدید میدانی، مشخص کردن طول جاده و پیشنهاد به سازمان در اسرع وقت به عمل آورند و همچنین مدیریت منابع آبی با توجه خشکسالی‌های اخیر توسط دستگاه‌های مربوطه با همراهی کشاورزان شریف از دیگر خواسته‌های سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز در این مراسم بود.
انتهای پیام/آ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول