اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

شاخص دولت اسلامی پیروی از قانون است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های دولت اسلامی را پیروی از قانون و التزام عملی به احکام اسلام است.

شاخص دولت اسلامی پیروی از قانون است
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: دولت مکتبی این دو شهید بزرگوار برترین و بهترین الگو برای تمام مدیران و دولتمردان است.
وی با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت است، افزود: طی این هفته مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.
به گفته این مسئول باید در این فرصت از دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر یاد شده و تمام مسئولان و دولت‌مردان برای ادامه راه سرخ این شهیدان هم‌قسم شوند.
فرماندار سلماس افزود: انقلاب اسلامی عزت و اقتدار خود را مرهون و مدیون مردان و شهدای بزرگی چون رجایی و باهنر است.
وی با بیان اینکه با تعامل و حضور پرشور مسئولان در تمام برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های هفته دولت می‌توانیم امید و خودباوری را در مردم به ویژه روستاییان ایجاد کنیم، گفت: ملت فهیم در ادامه راه شهدا انتخاب اصلحی چون دولت نهم و دهم را داشته و دولت نیز برای مردم اقدامات و کارهای خوبی از قبیل محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری را انجام داده است.
فرماندار سلماس اضافه کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای آباد داشته باشیم و زمینه رفاه مردم را فراهم کنیم باید زمینه مشارکت مردم نیز در فعالیت‌های مختلف فراهم شود.
نظری با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان سلماس در بخش‌های مختلف یادآور شد: با عنایت دولت خدمتگذار در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری در بخش‌های مختلف عمرانی بوده‌ایم و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی به زودی شاهد نتایج مطلوب طرح‌های یاد شده باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول