اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت؛

2 پروژه آبرسانی در لردگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دولت طرح آبرسانی به روستاهای تنگ کلوره و بوگر از توابع شهرستان لردگان با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

2 پروژه آبرسانی در لردگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست فرمانداری لردگان بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: عملیات آبرسانی به روستای تنگ‌کلوره از سال 85 با  صرف 34 میلیارد و 257 میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته بود.
یدالله خالدی همچنین از صرف 4 میلیارد و 602 میلیون ریال اعتبار برای بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به روستای بوگر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استان تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تأمین آب شرب و کشاورزی در این شهرستان خواسته اصلی و واقعی مردم بوده که با بحران جدی روبه‌رو شده است.
خالدی ادامه داد: از مجموع 360 روستای این شهرستان در حال حاضر 112 روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.
سرپرست فرمانداری لردگان با اشاره به وجود 800 حلقه چاه آب کشاورزی و شرب در این شهرستان، گفت: از این تعداد بیش از 200 حلقه چاه به‌طور کامل خشک شده است.
وی تأمین آب آشامیدنی از چشمه سفید برای 137 روستا و دو شهر در شهرستان لردگان را ضروری دانست و گفت: با توجه به استعدادهای موجود در این شهرستان از جمله چشمه‌های فراوان و متعدد چشمه سفید خانمیرزا، پروز فلارد، سندگان فلارد و آتشگاه لردگان مسئولان اجرایی و متولیان امور آب را بر آن می‌دارد که با ارائه طرح‌های بزرگ آبرسانی به روستاهای این شهرستان چاره‌اندیشی کنند.
خالدی به وجود رودخانه‏های مهم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اتخاذ تدابیر و انجام برنامه‎ریزی‌های لازم برای حل مشکلات مربوط به خشکسالی با استفاده از ظرفیت رودخانه‏های این شهرستان امری مهم و حیاتی در شرایط کنونی است.
خالدی با اشاره به برنامه دولت برای احداث چند سد مهم در این شهرستان اظهار داشت: ساخت سدهای مهم و کلیدی نظیر خرسان، تحول بزرگی را در توسعه همه‌جانبه این شهرستان ایجاد می‌کند.
در ششمین روز از هفته دولت طرح آبرسانی به روستاهای تنگ کلوره و بوگر از توابع شهرستان لردگان باحضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، سرپرست فرمانداری لردگان و جمعی از مسئولان شهرستانی بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول