اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل:

اردبیل 55 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل گفت:‌ استان اردبیل هم‌اکنون 55 هزار ورزشکار سازمان ‌یافته و زیر پوشش بیمه ورزشی دارد که در بیش از 40 رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

اردبیل 55 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توفیق کابلی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره زیوه گرمی اظهار داشت: حدود 15 هزار و 800 نفر از این تعداد ورزشکار سازمان‌یافته را بانوان تشکیل می‌دهند که با حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی برای این استان افتخار کسب می‌کنند.
وی تعداد ورزشکاران سازمان‌ نیافته را بیش از 180 هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: ‌تمام سعی ما بر این است که ورزشکاران و فعالان در رشته‌های مختلف ورزشی از پوشش بیمه‌ای بهره‌‌مند شده تا در هنگام حوادث و اتفاقات مختلف امکان جبران خسارات وارده فراهم شود.
مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل از حضور بیش از 200 ورزشکار استان در اردو‌های تیم ملی در رشته‌های مختلف در یک سال گذشته خبر داد و گفت: ‌در زمینه تیمی نیز ورزشکاران ما بیش از 70 مقام تیمی را در یک سال گذشته به دست آوردند.
وی با یادآوری اینکه احداث سالن‌های تخصصی به صورت جدی در شهر‌های مختلف استان دنبال می‌شود ابراز داشت: ‌در تمام مراکز بخش‌ها سالن‌های ورزشی چند منظوره احداث و راه‌اندازی شده که در برخی از روستاها نیز این کار پیگیری می‌شود.
این مسئول از در دست احداث بودن 32 پروژه ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد و افزود: ‌این پروژه‌ها تا پایان امسال به تدریج و به مناسبت‌های مختلف نظیر هفته دولت، تربیت بدنی و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل ادامه داد:‌ اغلب پروژه‌های اجرایی در حوزه ورزش از محل اعتبارات سفر سوم رئیس جمهور است که در مناطق مختلف استان در حال اجراست.
وی اضافه کرد : در اجرای طرح فجر 25 که گسترش امکانات ورزشی روستاها مدنظر بود در تمام روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان زمین‌های ورزشی فوتبال و چند رشته دیگر شناسایی، ‌فنس‌کشی و دیوارکشی شد.
کابلی در پایان اظهار داشت: ‌در کنار توجه به رشته‌های ورزشی مدال‌آور و قهرمانی، توسعه ورزش همگانی در شهر‌ها و روستاها مورد توجه ماست به طوریکه با برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی همگانی و خانوادگی سعی می‌کنیم روحیه شور و نشاط تقویت و جذب کودکان و نوجوانان را به سمت رشته‌های تخصصی شاهد باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول