اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مردادماه90؛

کاهش 11 درصدی تردد محورهای خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی از کاهش 11 درصدی آمار تردد خودروها در محورهای اصلی و شریانی این استان در مردادماه سال جاری خبر داد.

کاهش 11 درصدی تردد محورهای خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، سید محمد سیاسی با اعلام این خبر اظهار داشت: فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرمای شدید هوا عوامل اصلی کاهش آمار تردد خودروها در 13 محور اصلی استان نسبت به ماه پیش بودند.
وی با اعلام ثبت 4 میلیون و 675 هزار مورد تردد در محورهای استان در طول مردادماه گفت: تعداد خودروهای سبک عبوری از محورهای استان 3 میلیون و722 هزار دستگاه بود که بیانگر 14 درصد کاهش نسبت به ماه قبل از آن  بود.
سیاسی افزود: این در حالی است که میزان خودروهای سنگین عبوری در همین مدت با 6/3 درصد افزایش به عدد 953 هزار و600 دستگاه رسید.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی پرترددترین محور استان در مردادماه را بزرگراه مشهد ـ چناران با یک میلیون و 415 هزار مورد تردد اعلام کرد و افزود: این آمار تردد نشان دهنده 22 درصد کاهش نسبت به تیرماه است.
وی گفت: محورهای مشهد- باغچه و چناران ـ قوچان به ترتیب  با 568 هزار و540 با 533 هزار و430 مورد تردد پس از بزرگراه مشهد- چناران دارای بیشترین میزان ترد ددر تیرماه در بین محورهای استان بودند.
سیاسی افزود: البته تردد خودروها نسبت به تیرماه در این دو محور نیز به ترتیب کاهش 17 و  5/23 درصدی کاهش داشت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول